Gå til innhold

Min lille drøm...


Cockold1

Anbefalte innlegg

... er egentlig generert av siste ukers hendelser, men here it goes:

 

Jeg står i kø på apoteket og det blir min tur:

"Værsågod, hva ønsker du?", spør den smilende apoteker dame og ser på meg over disken.

"Jeg ønsker en kondom pakke og to angre piller!", sier jeg og damen blir ørlite beklemt, men tar meg smilende med bort til hyllen der kondom pakkene henger og begynner å vise meg, enda litt mer beklemt, de forskjellige kondomene som henger der.

"Jeg tror de vil passe!", sier jeg og peker på en pakke med XXL i beskrivelsen og damens øyebryn går opp et lite stykke i pannen hennes over mitt valg og enda et ganske stort stykke da jeg, "De er ikke til meg, men en fyr som har et ganske stort lem!".

"Jaha...", sier hun beklemt før hun spør om det er noe mer jeg skal ha.

"Ja, jeg må ha to pakker med angrepiller, just in case hvis kondomene ryker!", sier jeg og øyenbrynene, som hadde inntatt sin naturlige posisjon i damens ansikt, farerr opp igjen.

"Angre piller er IKKE prevensjon vet du!", sier hun med litt belærende stemme og jeg kan se på utrykket hennes at hun nesten ikke kan tro at hun står og belærer dette til en godt voksen mann.

"Jeg vet det", svarer jeg vennlig, "Men det er ikke alltid at ting går som planlagt og det er greit med en nødløsning hvis uhellet skulle være ute", fortsetter jeg før jeg lar bomben springe, "Jeg tror ikke at min kone har veldig lyst til å bli gravid med elskeren sin".

 

Det ansiktet apoteker damen nå setter opp er mildt sjokkert og ut av uvane svarer hun, "Hæ?" og rødmer når jeg gjentar at min kone ikke vil bli gravid med en annen før hun fortørnet sier, "Nei, akkurat!" og forter seg til disken.

 

Av en eller annen grunn tenner jeg voldsomt på akkurat dette scenarioet, der jeg som en dott må ut og supportere min kones elsker hvis han skulle ha et mishaps og sprute seden inn i min kone...

 

Men dette får bli min lille fantasi, for enn så lenge har min kone en elsker som er steril og kan derfor sprute i henne så mye han bare vil, noe som faktisk er langt bedre både for min kone og ham... Men det var et lite øyeblikk der jeg trodde at jeg faktisk måtte ned på apoteket og gjøre akkurat dette og det tenner meg faktisk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe i veien for at cucken kan bli sendt på apoteket for å handle dette uansett om elskern trenger det eller ikke.

Fruen her har i alle fall alltid kondomer size XXL i beredskap. Disse er for øvrig kjøpt av cucken, som alltid samtidig må kjøpe en pakke micro til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... nå hadde ikke jeg og elskeren til kona de helt store forskjellene i kuk størrelse da, så å kjøpe micro til meg er bortkastet da jeg aldri får brukt dem.. he he Skjønner hva du mener og at det sikkert kan tenne, men det som tenner med i dette er faktisk å la andre få vite at en annen mann puler kona mi så mye han lyster og orker... At han så og si når som helst, til og med på jobb, kan flå buksene av henne og pule henne til han uhemmet kan sprute inn i hennee, DET tenner meg at andre kan vite... (Skjønnt, å faktisk oppleve at andre vet det på ordentlig, og antagelig kommer til å kikke både rart og nedvsettende på meg, frister heller lite...) Men fantasien er jo der for det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...