bullosl Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Hei. Jeg er mann på 34 som bor i Oslo området. Jeg er hyggelig, veltustyrt, med bra utseende og søker et cuckold par der mannen ønsker å se damen elske lidenskapelig med en annen mann. Jeg er diskret, renslig, veldig tålmodig og hvis dere ønsker et enklere treff med bare klining, litt berøring og/eller massasje er jeg gjerne med på det. Hilsen bullosl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oslopar37/34 Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Hei. Vi er intressert Hvordan skal vi kontaktes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bullosl Posted July 1, 2010 Author Share Posted July 1, 2010 Hei. jeg sender dere en privat melding Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PELLEMANN Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 vi kunne også være intressert i å høre mere fra deg og om dine ønsker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shoop Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Kan være interesse her. mulig å se noe bilder f eks? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elsker til henne Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Du får se på vår profil om du kunne tenke deg å knulle henne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts