bullosl Skrevet 20. juni 2010 Share Skrevet 20. juni 2010 Hei. Jeg er mann på 34 som bor i Oslo området. Jeg er hyggelig, veltustyrt, med bra utseende og søker et cuckold par der mannen ønsker å se damen elske lidenskapelig med en annen mann. Jeg er diskret, renslig, veldig tålmodig og hvis dere ønsker et enklere treff med bare klining, litt berøring og/eller massasje er jeg gjerne med på det. Hilsen bullosl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslopar37/34 Skrevet 29. juni 2010 Share Skrevet 29. juni 2010 Hei. Vi er intressert Hvordan skal vi kontaktes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullosl Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Share Skrevet 1. juli 2010 Hei. jeg sender dere en privat melding Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 17. oktober 2010 Share Skrevet 17. oktober 2010 vi kunne også være intressert i å høre mere fra deg og om dine ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoop Skrevet 19. oktober 2010 Share Skrevet 19. oktober 2010 Kan være interesse her. mulig å se noe bilder f eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elsker til henne Skrevet 5. november 2010 Share Skrevet 5. november 2010 Du får se på vår profil om du kunne tenke deg å knulle henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.