Gå til innhold

En utrolig historie fra New York


Empire

Anbefalte innlegg

Forteller min historie her; både til inspirasjon for kommende Bulls og fornedrelse for eksisterende cucks...

 

I 2005 dro jeg og en kamerat på en kombinert business- og ferietur til New York. Jeg var singel og ville nyte livet, men etter 5 dager hadde jeg fortsatt ikke truffet noen søte jenter. Jeg har alltid vært dominant og svært kåt, noe som er en dårlig kombinasjon når man reiser sammen med en annen kamerat som tilfeldigvis traff en hyggelig jente dagen etter at vi ankom.

 

Halvveis gjennom ferien bestemmer jeg meg derfor for å søke etter noen passende par på Cuckoldplace.com. USA og New York er jo full av cuckolding couples. Jeg hadde aldri truffet et par før, men hadde alltid vært interessert i konseptet. Det tok ikke lenge før jeg ble kontaktet av "Melissa", som fortalte at hun levde i et sexløst ekteskap med en italiensk mann - og gjerne kunne tenke seg en romantisk middag ute.

 

Jeg traff henne i Meatpacking District i New York og vi fant en usjenert, intim restaurant på et gatehjørne. Melissa var latino, 168 cm høy med flotte slanke kurver og et sexy smil. Vi drakk og koste oss og snakket om hennes jobb som lærer og min jobb innen salg. Etter en stund bestemte vi oss for å dra hjemover og praiet en taxi. Vel inne i taxien tok hun umiddelbart hånden min, stakk den oppunder skjørtet sitt og lot meg kjenne en dryppende våt fitte - alt mens hun verdensvant fortalte taxisjåføren hvor vi skulle. Vi kjørte over Brooklyn Bridge og inn i Brooklyn, hvor vi hoppet ut av taxien og gikk frem til inngangsdøren hennes.

 

Stor var min overraskelse da hun ikke låste opp døren, men istedenfor ringte på sin egen inngangsdør.... Sekunder senere åpner en enorm fyr opp døren. Jeg er selv 183 og godt trent, og selv om ikke fyren var større enn meg i høyden, så var han allikevel omtrent dobbelt så bred. Senere fant jeg ut at han har vært Mr. Fitness New York og konkurrerer månedlig i diverse body building-konkurranser på proffnivå. Jeg tittet ham opp og ned og lurte på hva som kom til å skje nå.

 

Melissa tar hånden min og presser seg forbi typen i døra og sier sint: "Move over, loser". Den enorme fyren skuffes til side og vi går inn og setter oss i stua. Leiligheten er typisk New York; lang, tynn og med bare 4 rom: Kombinert stue og kjøkken, en bod, bad og soverom. Vi setter oss i stuen og Melissa snur seg mot mannen: "Hent en øl til typen min".

 

Det viser seg at Melissa og bodybuilderen er gift; men at hun er kronisk kåt og han tenner på tanken om et virkelig sexløst liv.

 

Den store typen sukker og sier "Yes ma'm". Så henter han en øl til meg mens Melissa begynner å suge meg. Der sitter jeg i leiligheten til et totalt ukjent par i New York, mens kona suger meg og mannen hennes serverer meg pils. Jeg tenkte at livet kunne være merkelig inne i mellom.

 

Etter en liten stund går vi inn på det lille soverommet og begynner å knulle hektisk. Vi holder på i 2 timer, før hun spør om mannen kan komme inn for å se på. Jeg er brisen og veldig kåt, så det gjør meg ingenting. Deretter begynner Melissa å skjelle ut mannen etter noter:

 

"Ser du hvordan denne fyren knuller meg? Hvis du bare hadde vært litt mer mann hadde det vært deg som var inni meg nå.. Jeg elsker pikken på denne oksen, han er mye større enn den lille blyanten du har... Knull meg, knull meg, knull meg..."

 

Jeg elsker skitne, kåte og vakre jenter som Melissa, så det tar ikke lang tid før vi begge begynner å komme. Selvfølgelig uten beskyttelse (det insisterte hun på), og alt mens typen ser håpløst på. Jeg tømmer meg godt og lenge, og etterpå kollapser jeg og Melissa sammen i sengen.

 

Jeg blir liggende noen timer sammen med henne, før jeg kler på meg og drar hjem. Dagen etter gjentar vi affæren, men da på mitt hotellrom - og uten hennes mann.

 

Siden har jeg vært ofte på ferie i New York - og nesten alltid treffer jeg Melissa og mannen. Forholdet har utviklet seg fra å være et tilfeldig møte til å bli et periodevis svært intenst forhold; hvor Melissa tenner på å fornedre mannen stadig mer - enten det er i form av å ringe ham mens vi har sex, fornedre ham verbalt eller tvinge ham til "clean up duty" etter at jeg har tømt meg inni henne. Og etterpå sender alltid mannen meg en høflig mail og takker meg for at jeg har gjort kona hans så lykkelig. Til tross for at vi kun sees kanskje én gang i året, så ønsker ikke Melissa nå å treffe noen andre enn meg - til tross for mannens innstendige tigging. Hun sier hun er følelsesmessig forpliktet til meg.

 

Selv den dagen i dag må jeg tenke at livet er merkelig - og herlig - inne i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...