Gjest hewa Skrevet 16. august 2012 Share Skrevet 16. august 2012 Håper der tar der tid til å lese det ferskeste innlegget på bloggen min ;-) Og håper det faller i smak. Det neste møte med Roy, har allerede skjedd ---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:51 ---------- Her finner dere innlegget: http://tronderhotwife.blogg.no/1345139176_den_unge_nabogutten.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyfiken 68 Skrevet 18. august 2012 Share Skrevet 18. august 2012 Deilig historie, skulle vært naboen din ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 18. august 2012 Share Skrevet 18. august 2012 Hehe ;-) Sitter å venter på at nabogutten skal komme igjen nå. Skal sjenke han full slik at han kan holde på hele natta :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 18. august 2012 Share Skrevet 18. august 2012 hehe slem jente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 19. august 2012 Share Skrevet 19. august 2012 Har knulla Roy 2 ganger etter jaccuzi-opplevelsen. Senest i natt :-D Mens Steve er borte på jobb kommer han å knuller meg i senga vår. Herlig! Neste helg skal Roy og jeg på konsert, og han skal ligge over hos meg. Steve kommer sikkert til å runke av seg kuken når jeg forteller han om detaljene etterpå ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sander84 Skrevet 20. august 2012 Share Skrevet 20. august 2012 Utrolig deilig og pirrende! Digger å lese bloginnleggene dine, kjør på sier bare jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhino Skrevet 23. august 2012 Share Skrevet 23. august 2012 Så utrolig deilig historie hewa.. Synd man ikke er nærmere deg Men får jo håpe du deler flere stunder med oss her eller via bloggen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 6. oktober 2012 Share Skrevet 6. oktober 2012 Ser ut til at bloggen din er vekk, har du flyttet den? Likte å lese det du skrev, veldig godt og pirrende skrevet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhino Skrevet 6. oktober 2012 Share Skrevet 6. oktober 2012 Hun har nok slettet hele bloggen desverre Ser vel ut til at hun har slettet seg herfra også, for nå står hun jo bare oppført som gjest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.