sexy_boy83 Skrevet 13. august 2012 Share Skrevet 13. august 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sambos Skrevet 4. januar 2013 Share Skrevet 4. januar 2013 Deilig drøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder77 Skrevet 13. mars 2013 Share Skrevet 13. mars 2013 [ATTACH=CONFIG]5389[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5390[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5391[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5392[/ATTACH] flere med slike drømma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cury Skrevet 14. desember 2013 Share Skrevet 14. desember 2013 Hei. Ja, dette er en deilig drøm som jeg har opplevd før. Blir veldig tent på at dama mi "er utro" fordi hun ikke klarer og holde seg.. Sinnsykt deilig og kjenne på fitta som er full av sæd fra en annen mann hun har møtt tidligere på kvelden/natta. Skjønner deg godt og elsker det selv. Dessverre vil ikke hunjeg er sammen med nå bli med på dette Men dette er en fantasi jeg alltid kommer til å ha tror jeg. Lykke til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turvenn52 Skrevet 5. august 2016 Share Skrevet 5. august 2016 Hei, gammel tråd men hvordan har det gått? Fått oppleve det? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoungcoupleBergen Skrevet 4. september 2020 Share Skrevet 4. september 2020 Skulle vi oppfylt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.