Gå til innhold

min kåte tøs!


loserboy

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Tenkte jeg skulle fortelle dere litt om hvordan meg og dama har det sammen...

Jeg er en 25 år gammel kar, hun er 23. Vi er begge fra kr.sand og har vært sammen i fire år...

 

For litt over et år siden fersket jeg dama mi i å ha seg med en av mine "gode kompiser" og det viste seg at de hadde hatt et fohold bak min rygg en god stund... Dama ble selvsagt kastet på dør og vi mistet kontakten en periode... Men så begynte tankene å spinne og fatasien å løpe løpsk. Tanken på at hun hadde bedratt meg ble mer og mer tennende og etter noen uker var hun tilgitt og tatt inn i varmen igjen...

 

Nå fikk hun vite hva jeg følte og at jeg ville at hun ikke skulle være den trofaste jenta jeg tidligere ville ha. Hun var ikke vanskelig å be og snart hoppet hun til sengs med kompisen min igjen... Jeg husker godt den første gangen hun valset inn dørene midt på natta og fortalte meg at hun hadde fått seg pikk.. Utrolig deilig:) Han har ikke fått vite noe om at jeg vet det og tror enda at de lurer meg...

 

Selv om de to enda har god kontakt og treffes ganske ofte har hun også funnet seg enn kjekk kolega som hun har seg med på jobben til tider, samt at hun stadig finner seg saftige one night stands ute på byen... Ingenting er bedre enn når hun ikke dukker opp hjemme etter byturer og jeg vet at hun mest sansynlig ligger å knuffer på en fremmed mann... det gjør meg helt fantastisk kåt og følelsen når hun kommer hjem dagen derpå, gjerne truseløs, blid og kåt er fantastisk... Da har vi som regel noen deilige stunder med masse sex mens hun forteller meg i detalj hva hun fant på dagen før... Herlig:)

 

Det jeg synes er best med dette opplegget er at jeg aldrig vet hva hun finner på og når hun gjør det. Hun har full kontroll over meg på den måten. Og hun vet å utnytte dette... Hun elsker å vise meg at hun kler seg sexy før hun går ut å skal treffe noen, elsker å tease meg og nekte meg sex før hun skal ut... Jeg er nummer to og grei å ha i bakhånd hvis det ikke blir noe på henne som hun sier... i tilleg behandler hun meg til tider som uverdig søppel som ikke fortjener noe av henne... Det synes jeg er skikkelig tennende:)

 

Dette er bare litt av hverdagen vår og hun finner på masse annet spennende også... Si ifra hvis dere vill høre mer...

 

Det skal også sies at vi to sammen har et fantastisk sexliv med siden av bare oss to og at denne cuckold/hotwife delen bare er en bit av livet vårt... Det tar ikke full kontroll selv om det blir mer og mer av dette...

 

Vi snakkes og jeg poster gjerne mere hvis dere vill høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...