Gå til innhold

Cuckold ydmykelse og underdanighet?


Jens

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest trådene her, har jeg ikke innrykk av at det er ydmykelse og underdanighet som preger cuckolds her.

 

Derimot er det den ultimative pirring av at ens kjære har en opplevelse som hun nyter, kan vanskelig nekte for at et langt samliv kan bli noe monotont og rutine.

 

Vegar, jeg følger deg 100%, men kanskje til og med din følelser og pirring er større en din kjære kones, som er midt i det og opplever det.

 

For mitt eget vedkommene er nok oppplevelsen for meg 10 x større end for min kone.

 

Hun mener nesten den er sykelig, men når blir nytelsen og pirringen så sterk at den blir sykelig?

 

Det påfører jo ingen traumer eller smerter at ens hustru får noe gode oppplevelser?

 

Men man må jo passe på hverandre, og støtte hverandre.

 

Godt at denne siden er kommet hvor m,an kan "lufte" seg for likesinnede.

 

Jens:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er ydmykelse en viktig del av opplegget.

 

Først var det slik at ydmykelsen først og fremst lå i den uballansen at andre fikk tilgang til henne, uten at han fikk tilgang til andre damer. Sett fra cuckoldens side at andre menn tar for seg av det som skulle være krekets enemark.

 

Dernest er det ydmykelsen ved at elskern er bedre utrustet, mer utholdende, gir henne bedre orgasmer, spruter mer og flere ganger, kort sagt er bedre i senga.

 

Så kom det at cuckolden måtte utføre ydmykende sexuelle handlinger som å føre ham inn i fruen, slikke fruen ren for sprut, suge ham, slikke henne eller begge bak etc.

 

Neste nivå var at cuckolden blir satt til div. andre oppgaver mens fruen hadde seg, husarbeid først hjemme så hos ham.

 

Dernest fulgte varbale og fysisk avstraffelse, først av fruen mens elskern så og hørte så fra begge, så fra ham i enerom.

 

Det mest optimale er vel om cuckold også brukes til tjenester hos elsker uten at hun er tilstede, og at elsker tar kontroll over cuckoldens tilgang til egen frue. Rett og slett nekter ham å ha sex med sin egen kone, kanskje til og med nekter ham å se henne naken eller endog i undertøy. Men dit har ikke vi kommet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er jo som sagt dette ganske ferskt, men det er jo klart at det er en viss grad av ydmykelse involvert. For min del består ydmykelsen først i at en annen mann får pule dama mi, at en annen får tilgang til det som i utgangspunktet er mitt.

 

For det andre består ydmykelsen i at dama mi har seksuell nytelse med en annen enn meg, og at hun gleder seg til å ha sex med andre. At hun gleder seg til å suge ham, at hun gleder seg til å ligge foran ham med spredte ben, at hun gleder seg til å kjenne ham inni seg.

 

Deretter er ydmykelsen at en annen får sprute sin sæd inni dama mi, både nedentil og i munnen hennes. At dama mi med glede svelger en annen mann sæd...

 

Det som er en ekstra bonus er hvis hun nyter sex'en med ham bedre enn med meg, særlig fordi han har et større lem enn meg. Det at hun har direkte innrømmet at det er deiligere å bli pult av ham enn meg, mye pga. hans mye mer mandige lem, er virkelig opphissende. Jeg kjenner henne så godt at jeg vet at hun virkelig mener det, og ikke kun sier det til meg fordi hun vet at det tenner meg.

 

I vårt konkrete tilfelle synes jeg det er en ekstra dimensjon at hun hun har funnet seg en tidligere skolekamerat, en som i flere år var interessert i henne, og som nå åpenbart er meget fornøyd med endelig å få slippe til og få se henne naken, trenge inn i henne, bli sugd av henne, og sprute inn i henne gang etter gang... :cool:

 

For meg er det utenkelig å f.eks. slikke henne rett etter at han har sprutet i henne, så min fetisj slutter før jeg kommer dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som cockold er mann neppe homofil, men i et tilfelle er jeg enormt fasinert av tanken at min kone står på kne over ansiktet mitt og lar sæden fra elskeren dryppe ned i munden på meg. Det blir på en måte den ultimative nærhet fordi jeg er ikke særlig lysten til å se eller være med min kone når hun pules, det skal hun få oppleve alene.

 

Det skal jo være hennes nytelse, og da skal jeg ikke løpe rundt og forstyrre, Jeg vil ha hennes udelte oppmerksomhet når hun kommer hjem til meg.

 

Men det er nok alle mulig arter av cuckolderi, og kvinnenes fantasier er jo også forkjellig.

 

Men man skulle mene at når hustruene etter mange års samliv får lov til å etablere et forhold til en eller kanskje flere elskere, ja da tror jeg kjeftig og surmuling j hjemmet forsvinner som dugg for solen.

 

Mest trygg vil jeg nok være hvis hun hadde seg 2-3 elsker minst, da er faren for at hun binder seg til en enkelt mindre (tror jeg da).

 

Kanskje en god forsikring til at ekteskapet blir pirrende og spennende og varer livet ut.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett dama mi ha sex med en annen mann, men det er 2 settinger jeg tenner på hvor ydmykelsen står i sentrum. nr 1: Jeg, dama mi og en annen gutt sitter å drikker hjemme hos oss etter en fest. Jeg går på do og når jeg kommer tilbake ser jeg henne med munnen full av kuk og at hun knulles rett foran meg uten at jeg får lov å være med. Nr 2: Hun drar til en gutt vi har funnet på nettet og vi har planlagt at jeg skal se de på cam og bestemme hva de skal gjøre, og når hun suger forteller jeg at jeg ikke klarer mer. Jeg ser hun får med seg hva jeg skriver, men allikevel knuller ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Min nåværende kone og jeg har vært sammen i 17 år, men vi har aldri bodd sammen.

Vi er oppriktig glade i hverandre, men lever ikke noe A4-liv, men i hver vår leilighet.

Det betyr at hun har hatt rikelig med anledninger til å ta seg elskere. Hun har hele

tiden visst at jeg tenner på fantasier om både trekant og cuckoldry, men har ikke vært interessert i å dele det med meg. I mange år påstod hun hårdnakket at hun aldri hadde vært utro, heller ikke da hun bodde og arbeidet utenlands i lange perioder. Hun har hatt en betydelig omgangskrets, vesentlig av godt voksne/eldre menn.

 

Nå har hun motvillig innrømmet at hennes utroskap har vart hele samlivet, men at den

vesentligste årsaken til hennes hemmelighold simpelthen skyldtes at hun fikk sterkere seksuell tenning ved å gjøre noe forbudt, og at hun på sett og vis ble avhengig av det. Jeg følte meg veldig ydmyket da hun endelig fortalte meg dette, og etter noen runder med meg selv har jeg funnet en utrolig sterk seksuell nytelse ved vissheten om at hun har flere elskere. Hun har også fortalt meg hvem de er, og hun har ydmyket meg ytterligere ved å fortelle at de er både bedre utrustet og at de gir henne voldsomme orgasmer. Det er en ubeskrivelig deilig følelse å være cuckold, og selv om jeg har ytret ønske om å være med (om så bare for å se på) - så nekter hun meg dette. Jeg får jo elske med henne når jeg vil, og hun er en het kvinne med deilig sugemunn og trang og god fitte. Hun elsker dessuten analsex, og har gjerne trekant med to andre menn der hun får i begge hull samtidig. Felles for alle hennes elskere er at de er gift og at de

er fra 55 til 75 og at de har kraftige peniser på 20 cm og større. Er det rart at jeg har sterke fantasier om dette når jeg onanerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...