Gå til innhold

En seksuelt detronisert mann forteller (4)


rulin55

Anbefalte innlegg

Så, endelig lener Karl seg utover sengen og bretter opp skjørtet hennes. Min kone har hendene og munnen full av kuk. Hun sleiker og suger vekselvis den ene, så den andre kuken, og hun gjør det med stor lidenskap og en voldsom seksuell lyst, for hun stønner; ”Ååååhhhh, ååååhhh, det er så godt”!!.

Jeg er på bristepunktet når Karl trekker av henne de dyvåte trusene, de sølvglinsende med grønne spetter som jeg gav henne i julegave. Han løfter de hvite, faste lårene hennes og bretter henne ut. Hun er nybarbert og plaskvåt ! Jeg ser at Karl åpner min kones kjønn, hun er saftfull og rødsprengt som vannmelon og glatt som nysløyet laks, han gnurer seg inn i hennes dyp, han lukter og smaker hennes safter, og jeg vet at han tennes ved dette, og jeg sitter som den cuckold jeg er og betrakter det hele, fullstendig ute av stand til å endre dette scenario. Jeg lider, og jeg elsker lidelsen, fordi jeg kan se at han elsker luktene av den dyvåte fitta hennes. Hans tunge er lang og sterk, han slikker hennes deilige lystsenter; hennes røde klitoris, før han lar den gli inn i hennes varme mykning, og jeg ser at min kone lukker sine øyne og hengir seg fullstendig. Straks begynner hun å skjelve. Hun kaster på kroppen som var hun under elektriske støt, hun presser underlivet opp mot Karl, og så begynner hun å hulke. Hun jamrer og hikster, hun stønner og skriker, og så kommer språket tilbake: - ”Jaaaaaaa, mer, meeeeer, jeg vil ha meeeeeeer, gi meg alt!!! Pul meg, vær så snill, nåååå..åhh!”

 

Uten å ha forstått hva som har skjedd ser jeg at min seksuelle opphisselse har resultert i ejakulasjon.

Jeg har jamret meg gjennom min egen orgasme, sterkere enn noensinne, til tross for at jeg er fratatt alle verktøy. Jeg er en stakkar som ser på at min kone blir løftet inn i ekstasen.

Plutselig legger Tommy seg ned ved siden av min kone. Hun skjelver, men løfter seg opp og setter seg overskrevs, masserer kukhodet mot kjønnsmunnen og synker langsomt nedover den digre kuken, og straks etter begynner hun å ri ham, som var hun til hest. Jeg ser at det kraftige mannekjønnet hamrer nesten friksjonsfritt inn og ut av min kones dype, varme, røde fittemunn, og det er da all tid opphører å være. For Karl bøyer seg ned bak henne og presser de hvite, lubne rumpeballene hennes vidt ut og fra hverandre, og han slikker hennes brune rosett, hennes punktum, dette sted som var helt forbudt i vårt ekteskap, og han gjør det så godt at hun plutselig kommer igjen, for hun skriker og hun rister, hun skjelver samtidig som hun ronker og suger Åges kuk og jamrer i uavbrutt vellyst.

Karl entrer henne bakfra, delvis stående slik at jeg kan se både ham og min kones akterspeil. Han har sterke, kraftige lår, muskuløse setemuskler og et mørkt, stramt rectum. Kuken hans er derimot rød og voldsom. Den er våt av precum, men han åpner en tube glidemiddel og smører inn sitt jernspett, lukker øynene sine og roterer kukhodet mot min kones stramme rectum. Så starter han en meget langsom inntrengning i hennes trange, forbudte anal, stedet jeg knapt fikk se, enda mindre berøre.

Men her, i denne tilstand, her er hun åpen for tre menn som gjennomknuller hennes våte og svulmende munn, hennes røde, deilige fitte, og snart skal også en sprengstiv kjøttpåle gli inn i hennes trange rumpehull og gradvis stemple inn og ut av henne mens jeg sitter med knebel, bundet på hender og føtter og nyter denne eksplosive blanding av sjalusi, opphisselse og hjelpeløshet.

Hun befinner seg nå i en tilstand av intens, seksuell ekstase, for hun er i disse tre menns jerngrep og midte. Hun kan simpelthen ikke endre status, for hennes seksuelle rus er i ferd med å bringe henne inn i en verden hun aldri før har besøkt, underkastelsens verden, det sted hvor hun finner gleden ved å være hore og madonna på samme tid. Min klisne penis er igjen stiv, men jeg er ute av stand til å berøre meg selv, og i det samme drar hun seg tilbake fordi Åge sprøyter kaskader av sæd utover hennes ansikt, hun gurgler og stønner, og samtidig glir Karls lange, kraftige kuk inn i rumpa hennes, fyller henne helt opp, glir ut igjen og støter på nytt inn i hennes mørke dyp…

Jeg ser at Karl elsker dette, hans grønne øyne lyser som djevelske diamanter, han begynner å knulle hennes anal samtidig som Tommy øker tempoet i fitta hennes, snart er hun bare fylt opp i skjeden, i neste øyeblikk bare i rumpa, men snart fyller de henne opp samtidig, og så kommer hun igjen…

Hun stønner og jamrer ”Neeeeeei…!” , for deretter å skrike ”ÅhhhhJaaaaaaa !”, og hun er nedsprutet i ansiktet og det røde håret, Åge klasker den røde, tykke kjøttpølsen av en kuk mot den våte munnen hennes, men hun bare gurgler og liksom gråter i lange orgastiske hulk mens hun blir gjennompult så hardt at jeg har vondt av henne.

Plutselig hører jeg et mannlig brøl…det er Tommy som kommer inne i fitta hennes, han sprøyter henne full, men etter hvert drar han seg ut og bort under henne, men Karl holder henne om hoftene som i en skruestikke og fortsetter å kjøre den kraftige kuken inn og ut av den trange rumpa hennes. Da ser jeg at sæden fra Tommy, iblandet hennes egne kjønnssekreter renner ut av fitta hennes, nedover og på innsiden av lårene hennes renner det, hun ligger med hodet sitt begravd i dynene, hun krammer fingrene i madrassen og hulker som et barn, for hun kommer igjen, og denne gangen synes det som hun tisser på seg, men jeg forstår at hun ejakulerer. Da kommer også jeg. Det spytter ut av den vesle pikken min og jeg hulker høyt. Samtidig øker Karl tempoet, plutselig løfter han hele overkroppen hennes opp, griper rundt brystene og sliter i vortene hennes mens han brøler som en kronhjort, og så sprøyter han rumpa hennes full av deilig, varm, hvit sæd. Svetten driver av begge to, ansiktet hennes er forgrått og oppløst, og hans ansikt ligner et rovdyr under den voldsomme orgasmen….

 

De faller begge sammen på sengen, totalt utmattet. Åge og Tommy har også bivånet det hele mens svetten fremdeles piplet utover kroppene deres, andpustne og grimme i ansiktet. Det går flere minutter før min kone begynner å komme til sans og samling. Da har Karl allerede veltet seg over på ryggen, og den kraftige kuken hans er falt sammen og ligner nå mest en skrukkete middagspølse, men den er våt av sæd og fittesaft. Min kone kikker bakover på meg. Hun grynter utmaset: ”Løs min stakkar av en mann. Han skal slikke fitta mi nå, det vil han elske.”

 

Jeg måtte legge meg på ryggen i den store sengen mens min kone stilte seg med den rødesprengte og sterkt oppsvulmede fitta over mitt ansikt. Det dryppet og rant ut av henne, jeg kjente at hun luktet kraftig av både eget kjønnssekret og av sæd, snart presset hun seg ned på ansiktet mitt og roterte med underlivet mens jeg lepjet i meg av de deilige saftene. Imidlertid fikk jeg heller ikke nå anledning til å ta på meg selv, for Karl, Åge og Tommy holdt både hendene og beina mine fast, og en stund føltes det som jeg var i ferd med å drukne i flytende mannesevje.

 

I ukene og månedene som har gått siden denne hendelsen har vi stadig hatt besøk av disse tre, og stort sett er de en og en, noen ganger to, og i sjeldne tilfelle alle tre på en gang. Det synes som de aldri får nok av min kone, og hun heller ikke av dem. Jeg pleier en sjelden gang å få lov til å sitte på en stol og se på, men vanligvis må jeg være på gjesterommet mens jeg hører at hun blir gjennompult og hulker seg gjennom utallige orgasmer. Jeg er blitt en Cuckold de Luxe. Og jeg elsker det.

 

Slutt

Endret av rulin55
Feil nummerering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...