Gå til innhold

min fantasi :)


spacwolf

Anbefalte innlegg

her er en av mine fantasier :) håper dere liker....gi gjerne tilbakemeldinger:

 

eg sitter på et hotellrom og venter, på meg har jeg en sort skinntruse og på begge håndleddene har jeg skinnreimer med nagler på.

på et bord ligger forskjellige hjelpemidler som jeg skal bruke iløpet av kvelden, klokka åtte på kvelden banker det på døra og jeg går å åpner den, utenfor står et pent ektepar i 40 årene og de ser litt nervøse ut.

uten å si et ord vinker jeg dem inn og når mannen som går bakerst passerer meg tar jeg tar i skulderen hans og presser han ned på kne.

jeg lukker døren og ser på fruen som har stivpyntet seg for anledningen og jeg smiler rått til henne,jeg finner deretter frem et par håndjern og låse hendene til mannen fast bak ryggen hans og binder føttene hans sammen slik at han ikke kan røre seg fra den knestående stillingen.

 

jeg tar deretter å går over til kona som står som en stålfjær og sett at jeg har bundet mannen hennes, hendene mine glir over kroppen hennes utenpå klærne og jeg stoppen ved armene hennes som jeg låser fast i mine og jeg kysser henne hardt, hun stritter imot i noen sekunder men hun begynner å kysse meg tilbake ganske fort, og vi begynner å rå kline mens mannen ser på.

 

jeg stopper henne og begynner å kle av henne og når jeg kommer til trusa hennes river jeg den av henne med rå kraft og jeg fører henne bort til senga hvor jeg legger henne ned på ryggen og jeg trekker bena hennes så langt fra hverandre som de går slik at hun blir helt blottet for meg, jeg fester deretter en klype med lenke til hvert av brystvortene og den andre enden av lenkene fester jeg til anklene hennes slik at hvis hun senker eller rører føttene vil brystvortene hennes få gjennomgå.

 

jeg tar frem en liten dildo som jeg fører inn i den våte fitta hennes og jeg begynner sakte å knulle fitta med dildoen og hver gang dildoen bunner i fitta rykker bena til og brystvortene hennes blir bare større og større og like før hun kommer i en orgasme stopper jeg opp og vender oppmerksomheten min mot mannen hennes.

 

 

jeg løsner håndjernene og jeg kommanderer han opp i stående stilling og mens han gnir de litt såre håndleddene sine løsner jeg kona og jeg kommanderer henne til å kle av mannen sin og når trusa hans faller

ser jeg at han har en skikkelig ståpikk og jeg går over til han og tar tak i den mens jeg fører hodet til kona inn mot pikken hans.

 

hun begynner å suge pikken hans og jeg setter meg til i en stol mens hun suger pikken, etter en stund kommer han i munnen hennes og synken ned på kne, jeg reiser meg og jeg går over til dem og jeg drar ned trusa mi og vipper ut pikken min som jeg ber de to begynne å suge å, først glir den inn i munnen på kona og jeg kjenner at dette kan hun, etter litt oppvarming tar jeg pikken ut og putter den i munnen hans og hen begynner først litt nølende men blir mer ivrig etter litt, og når kuken min er blitt stor tar jeg den ut av munnen hans og kjører den inn i munnen på kona igjen og jeg tar handa mi bak hodet hennes og presser pikken til bunns i munnen hennes. etter et par støt tar jeg den ut igjen og tar tak i håret hennes og løfter henne opp igjen.

 

jeg fører henne bort til senga og legger henne med hodet over sengekanten og jeg sender mannen opp i andre enden og beordrer han til å slikke fitta hennes mens jeg på nytt kjører pikken min inn i munnen hennes.

 

dette var del 1 :)

 

håper dere likte den

 

 

spacewolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...