Gå til innhold

En seksuelt detronisert mann forteller (3)


rulin55

Anbefalte innlegg

”Skal vi sette oss?” - spør Karl. Han tråkker forbi meg og slenger seg ned på en stol ikke langt unna.

Det står to andre stoler der, og Åge finner veien til den neste. Jeg fryser litt, for jeg er naken, men nå er det ingen som bryr seg om akkurat det, så jeg trekker et syntetisk pledd over meg der jeg sitter, og straks kan jeg kjenne at det luner litt mens jeg ser på det følgende opptrinn: Tommy står fremdeles ved inngangspartiet. Min kone strekker seg mot ham og han favner henne. Det virker som om han har problemer med å håndtere hennes tydelige begjær, for hun ønsker å kysse ham, men han vrir seg mot meg og synes ubekvem som objekt i denne settingen, ja som om han ber meg om tillatelse….

”Du kan bare kysse henne”, stotrer jeg frem. Bare det å se min kone i armene på en fremmed mann er i seg selv en påkjenning, men den gjør ikke vondt. Jeg vil se at hun hengir seg til ham, den småfete rånen som snuser inn feromonene til den deilige kvinnen som er min kone, hun som vil bedekkes. Jeg ser at han beroliges av min ytring, og straks etter begynner hun å ynke seg, som om hun har vondt, men jeg forstår at hun er i en slags trance. Hun har ingen tilstedeværelse utover denne ene handling som nå pågår; hun åpner seg for ham, de lubne armene hennes favner rundt den kraftige nakken hans og han åpner de stramme leppene og lar den våte tungen sin gli ut av munnhulen som var det en rosa snegl. Hans kraftige armer krammer henne rundt livet og løfter henne mot sin sult.

Min kone hisses ved denne direkte handling og hun fanger hans tunge mellom sine svulmende lepper, og hun suger på den som var det en karamell mens hun løfter sitt kne og gnir det mot utsiden av hans hofte og presser underlivet sitt mot hans skjulte manndom. I dette øyeblikk kjenner jeg på den rystelse det er å være en hanrei. Mitt kjønnslem er stivt og mitt hjerte slår salto, jeg hengir meg til sjalusien, nyter den og vet at fra dette øyeblikk skal lidenskapen ta helt av og ryste grunnvollene til både meg og min kone så den aldri mer ligner på noe vi har opplevd tidligere.

Tommy løfter henne etter hvert opp fra gulvet og bærer henne forbi meg der jeg sitter og ronker under et grått pledd, og han bærer henne rett til den gedigne sengen mens hun hulker svakt.

 

Tommy legger henne varsomt ned på sengen. Åge og Karl har bivånet det hele. De reiser seg langsomt opp fra sine respektive stoler og flytter seg i retning av sengen mens de løsner beltene i buksene sine og kaster dem på gulvet. Ingen ser lenger på meg. Nå har de fokus på en kvinne som vil hengi seg til nytelsen. De er tre menn, og alle skal de ta henne med inn i et landskap hun aldri, noensinne har opplevd. De skal gi henne alt hun har savnet. Lidenskapen, hengivelsen, ekstasen.

Om ikke for lenge skal hun skrike ut sin første orgasme, jeg er ikke i tvil, for hun er åpen for dem.

 

Åge kaster skjorten. Han løsner buksene sine og lar dem falle til gulvet. Den hvite boxershortsen avdekker en bul som skjuler et kjønnsorgan av betydelig størrelse, og da han stiller seg ved hode-enden av sengen ser jeg at min kone løfter armene sine og stryker ham lidenskapelig med begge hendene nedover lendene. Så kroker hun de småfete fingrene sine rundt kanten av trusestrikken og drar den langsomt ned, og ut velter den vakreste kuk jeg noensinne har sett. Det er et mannekjønn helt i tråd med bildene fra annonsen. Det er grovkalibret, med en omkrets som en stor agurk, og ditto lengde. Et velfomet kukhode, blodfylt og glinsende, blåfiolett og definitivt forlokkende på min kone og hennes våte lepper, hennes tunge og munn. Jeg hulker innvendig fordi synet av dette er så hinsides alt jeg trodde jeg skulle få oppleve, og nå har hun denne digre, kjøttfulle kraftpålen foran seg, og hun venter ikke på å ta seg til rette; hun jamrer som en katt, og når hun løfter hendene og lar sine skjelvende fingre favne om hans penis, så merker jeg en ubeskrivelig lykke, for jeg ser at hennes sult er total. Hun lar sin venstre hånd gli inn mellom hans lår, hun løfter den barberte pungen hans opp og fram samtidig som leppene hennes folder seg ut som kjøttfulle kronblader, og snart strekker hun ut tungen sin, den tungen som en gang hadde sirklet over mitt unnseelige lem, og hun bøyer seg frem og lar kukhodet rotere mot nesen, hun lukter på ham, og langsomt blir tungen hennes aktiv og hun begynner å vispe den rundt det blåsprengte kukhodet mens hun jamrer av lykke. Samtidig som dette pågår løsner også Tommy sine bukser, og han avdekker en kjøttpølse av en kuk, kortere og buttere, men med en tykkelse og en kraft som en rambukk, og ballene hans er tunge som blylodd. Han er barbert slik Åge er, men har en krans av lyse kjønnshår over venusberget, som skulle han samle de deiligste dufter i denne urskog. Min kone strekker ut den andre hånden sin, hun ligger på sengen og er fremdeles påkledd, hun roterer med hele underlivet som om hun er fylt av maur. Tommy kneler opp i sengen og gir min kone åpent leide, og hun ronker ham langsomt…og jeg ser de rosa, småfete fingrene hennes vrenge forhuden frem og tilbake over den butte, blanke kuken hans, han har precum og er våt over hele skaftet, og så snur hun seg og lepjer i seg all hans væte, og straks har hun to store og tente kjøttpåler mellom hendene sine, og hun ser på Karl som har satt seg ned i stolen igjen og kikker på opptrinnet mens han bygger seg opp til kveldens store høydepunkt. Min kone bønnfaller ham om å delta, hun sier: -” Kom, stripp meg, ta fitta mi, jeg trenger noen som vil ha fitta mi, vær så snill….kan du ikke komme og tilfredsstille fitta mi..??”

Så ser hun på meg der jeg sitter som en hund, med stiv pikk, allerede klar for å spytte de bedrøvelige dråpene utover magen min. Jeg reiser meg og beveger meg mot sengen med et ørlite håp om å bli forsonet med min egen kone, men straks reiser Karl seg. Han dytter meg tilbake i stolen og hveser: - ”Du er en evnukk, du skal ikke røre, bare se.” Så trekker han stropper ut av lommene sine og binder meg hurtig fast til stolens armlener og bein. Jeg kan ikke lenger ta på meg selv. Jeg er satt ut av spill og har ingen mulighet til å ronke. Jeg er 69 år, jeg er en gammel mann som ønsker å tilfredsstille min deilige, lidderlige kone, men jeg er kraftløs og ubrukelig. Min kone ligger fremdeles på sengen og vrir seg i den kåte kløen fra sine egne kjønnssafter, og ingen har strippet henne. Karl sitter fremdeles i stolen, men han åpner buksene sine så vi alle kan se. Han trekker opp en kuk på sikkert 25 cm. Den har et stort og spisset kukhode. Det er rødt og dyvått og ligner en harpun. ”Stakkar kona mi, dette kan du da ikke ta”, sier jeg til meg selv, og så roper jeg; ”Stopp!!!!” Karl ser på meg med de grønne, intense øynene og ler. ”Tenk hvor godt det blir for deg når vi puler kona di”, sier han og viser de hvite tennene sine som var det finslipt, italiensk marmor. Han reiser seg igjen, fiker til meg og setter på meg et stramt knebel.

Nå er jeg hensatt i en alldeles fortvilt situasjon. Jeg kan ikke ronke, jeg kan ikke ytre meg, jeg er redusert til en ynkelig kikker, og jeg elsker plutselig Karl for at han fratok meg det siste jeg hadde.

 

historien fortsetter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...