Gå til innhold

En seksuelt detronisert mann forteller (2)


rulin55

Anbefalte innlegg

Vi åpnet døren til suiten og ble stående som fjetret. Aldri hadde jeg sett en slik hotellsuite. Det var som å komme inn i himmelriket. Det var rent, det luktet godt, det var dunkel belysning, men først og fremst var det stort. Veggene var prydet med store, originale kunstverk. Midt i rommet stod en gedigen seng, fylt med puter og store, hvite tøyservietter med friske blomster i. Et bord var fylt med kjøler og en flaske champagne, kranset av flere glass i krystall. Langs veggene stod det oppsatser med friske blomster. Vinduene mot havnen hadde både lyse, gjennomsiktige gardiner, men over disse hang det tunge, røde, plastiske gardiner som var det et sceneteppe. Under oss lyste byen som et diamantsmykke, og jeg visste at det var verd pengene, alt sammen.

Her skulle altså min elskede kone utvise sin hunger, her skulle hun bli gjennomknullet av store og stive mannekjønn, her skulle hun hengi seg til inderlighet, lidderlighet og orgastisk ekstase besørget av tre velutstyrte menn. Hun skulle ta de svære kukene deres mellom sine smålubne fingre. Hun skulle kjenne varmen fra deres kjønn, ronke dem, bli fylt med intens seksuell lykke, hun skulle kjenne lukten av dem, smaken av dem, for hun skulle dra forhuden ned og avdekke deres store, rødfiolette ollon, og så skulle hun åpne sin sultne munn og suge dem etter tur samtidig som deres kraftige hender favnet henne og bløtgjorde hennes kropp. Så skulle de slikke den dyvåte fitta hennes, brette henne ut slik man åpner buken på en nysløyet laks for se at den var våt og frisk og rød, og de ville finne hennes klitoris, vispe tungene deres over hennes lystsenter mens hun skrek av nytelse, og så skulle de kysse hennes svulmende lepper og hisse hennes brystvorter før de entret hennes fitte og sank inn i hennes våte, varme mykning. Mitt lem var stiv i buksene og jeg bad en bønn om at hun skulle snu, komme på andre tanker, men nei.

 

”Du får sitte på den stolen der”, sa hun uten å mukke. Det var en kommando. Jeg prøvde igjen å si at det hele var kommet ut av kontroll, men hun lot seg ikke bevege. Hun var allerede inne i en rus, en rus så altomfattende at intet annet fikk plass. Jeg pintes under det forestående, og samtidig var jeg selv så opphisset at jeg holdt på å gå fra forstanden.

Min kone åpnet champagneflasken uten smell. Likevel veltet champagneskummet utover skjørtet og rant nedover de hvite, lubne leggene hennes. Hun styrtet i seg to glass mens hun hikstet søtt, og sa:

”Jeg kan ikke bli mer våt enn jeg allerede er. Jeg kunne ta et fjell, så kåt er jeg. Snart kommer de…”

Klokken viste at det var like før trekløveret ankom, og jeg følte meg fullstendig hjelpeløs og oppløst…

”Kle av deg, din krøpling”, sa hun og pekte på meg og deretter stolen.

Langsomt begynte jeg å kle av meg – først skjorten og deretter buksene. Hun så på meg med spott i blikket og tilkjennegav vemmelse ved å se meg naken. Magen min var stor og pikken min var liten, men stiv som et lite spett. ”Gudhjelpemeg, for et mislykket kjønnsorgan du har, snille, hjelpeløse mannen min”, sa hun og drakk ytterligere et glass champagne. Øynene hennes var våte, leppene hennes var sultne, og så banket det diskret på døren. Hun gikk sporenstreks bort og åpnet. Jeg så min kone åpne døren for tre fremmede menn. Jeg skalv som et aspeløv.

-Den første var høy og mørk og kraftig bygget, slank og velfrisert. Han hadde et arr på kjeven, og i den mørke skjeggroten ble arret veldig synlig. Men, han hadde vakre, grønne øyne og et blendene hvitt smil under velformede lepper. Han var på sett og vis svigermors drøm, hadde glimt i øyet og rene, sterke hender. Han tok min kones hender mellom sine, kysset henne på kinnet og presenterte seg som Karl, og jeg kunne se at min kone var voldsomt opphisset.

 

-Den andre var også høyreist, men adskillig tynnere. Også han gav min kone en klem, tok rundt midjen hennes og så henne inn i øynene for liksom å forsikre seg om at hun virkelig ville dette..

Han var lyslugget, var nybarbert og luktet veldig godt, noe jeg merket da han passerte stolen jeg satt i, og han lignet litt på James Dean, men hadde tre gullringer i øret. Mye tydet på at han hadde et grovt redskap inne i buksene sine, for han gikk i tettsittende dongeri, og bulen var så massiv at man kunne mistenke ham for å ha puttet noe juks inni trusene. ”Åge heter jeg”, sa han og smilte. Min kone var nå tydelig nervøs, og det ante meg at hun var både svett og skjelven, ja, rett og slett mo i knærne.

 

-Den tredje var lavere, faktisk litt småfet, men også han hadde en diger bul i buksene. Han var kort-

Klippet, og da han hengte av seg dressjakken åpenbarte det seg et eldorado av tatoveringer på de voluminøse armene hans. Han hadde klare, brune og skinnende øyne, og noe sa meg at han hadde stor sympati med meg, for da han kikket bort på meg der jeg satt og bivånet deres inntreden, naken og forskremt, så kunne jeg se en smule medlidenhet i øynene hans. ”Er det mannen din”, spurte han og kikket på meg med vantro. Hun svarte ja, og han snudde seg deretter til henne og sa; ”Jeg heter Tommy og håper min deltakelse kan glede dere begge”.

Jeg så at min kone igjen tok deres hender etter tur, ønsket dem velkommen og kysset dem diskret .

”Som jeg har fortalt dere skal min udugelige mann, som jeg tross alt elsker over alt i verden, være tilskuer. Han er en snill mann, men seksuelt et udugelig krek. Pikken hans er en skam for en mann. Jeg har nå degradert ham til en hanrei, og heretter må han finne seg i at jeg tar meg elskere, og han skal ydmykes ved å se på, for det er det han tenner på. Og jeg tenner også voldsomt på det, Ikke sant, lille, udugelige mannen min ?” Jeg nikker, og hulker ut et lavt ”Ja…”

 

Jeg ser disse unge og erfarne menn i 40-årene, velutrustet på alle måter, og jeg føler meg som en hundset olding og jeg elsker det. For nettopp det at jeg er nesten 70 år og sitter naken og har en vissen, liten pikk, det å vite at jeg er utilstrekkelig i forhold til min kåte, deilige kone; det er det jeg tenner på. For hun skal gjøre det med alle tre. Hun skal virkeliggjøre sin hemmelige lengsel. Hun skal straks gjennompules og bli ny, hun skal havne i ekstase og skrike ut sine orgasmer mens jeg sitter og drar forhuden opp og ned over det bleklilla ollonet på den lille pikken min. Hun skal se på meg mens hun blir penetrert av store, erigerte peniser, øynene hennes er våte av lidenskapens og hengivelsens tårer og hun skal nyte å være et objekt, både for sine elskere og for sin mann, han som aldri mer skal trenge inn i hennes våte, kåte, dypvarme kjønn og aldri mer oppleve den fysiske fornemmelsen. Skjønt, det er akkurat hva jeg søker; å bli fratatt evnen og derved bli cuckold.

Jeg tenner på lidelsen, den psykiske lidelsen over å være ubrukelig.

 

historien fortsetter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...