Gå til innhold

En seksuelt detronisert mann forteller


rulin55

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg er blitt eldre og ikke lenger har den seksuelle appetitt og kapasitet som i ungdommen har jeg innfunnet meg med at jeg kommer til kort i forhold til min kone. Da vi kom sammen for 15 år siden var hun nyansatt på personalavdelingen i samme firma som jeg. Det ble arrangert sommerfest i bedriften, en hagefest på et hotell med nydelig utsikt mot fjorden. Hun var bare 30 somre og utrolig vakker, og antakelig lot hun seg fascinere av meg fordi jeg var blitt enkemann, samt at jeg var en dyktig avdelingsleder og så rimelig godt ut den gangen. Jeg tjente godt, hadde dyr bil og nedbetalt hus. Hun var nyskilt og hadde en sønn som bodde hos faren. Etter et mislykket knull på hotellet var løpet lagt. Hun flyttet inn hos meg, og i våre bestrebelser på å oppnå et lykkelig samliv gikk vi hen og giftet oss et par år senere. Årene har gått, vi har vært på reiser og ferier sammen, men jeg forstod tidlig at hun ikke hadde de store opplevelsene med meg i ektesengen. Hun kikket ofte på andre menn, menn som hadde sult i blikket, menn som ikke forsøkte å skjule noe som helst av sine digre, kroppslige herligheter. Men, det er eiendommelig hva penger kan gjøre med et menneske, så hun har holdt ut med meg i alle disse årene uten egentlig å være lykkelig. Også aldersforskjellen mellom oss var kanskje i største laget. I dag er hun 45 år og er således betydelig yngre enn meg. Hun er stadig kåt, og jeg vet at hun har både dildoer med vibrator og kinesiske kuler som hun benytter når jeg ikke er hjemme, men uansett, jeg begjærer den smålubne og deilige kroppen hennes til ingen nytte.

 

Altså; Jeg har simpelthen ikke klart å tilfredsstille henne seksuelt noensinne og hun har ofte gjort meg til latter pga dette. Jeg er nå 69 år og periodisk impotent, men føler fremdeles sterk, indre lyst. Dessverre har jeg ikke seksuell evne. Min penis er bare 13 cm i stiv tilstand, den er faktisk svakt buet nedover også i erigert tilstand, og penishodet er ikke akkurat noen delikatesse om jeg så må si det selv. Jeg har vurdert operasjon, men ettersom årene har gått har er det prosjektet skrinlagt.

Det har vært en psykisk påkjenning å bli seksuelt detronisert, men gradvis begynte jeg å bli vant til følelsen av å være utilstrekkelig, og da hun begynte å nekte meg sex ble den følelsen ytterligere forsterket. De få gangene jeg klarte å ligge med henne kom jeg etter bare noen få støt, og hun ble som regel mektig irritert og fiket til meg flere ganger etter at jeg hadde tømt meg i henne!

 

Endelig, en dag kom hun hjem og fortalte at hun hadde bestemt seg for å finne seg elskere med skikkelige kjønnsorganer som hun kunne suge, menn som kunne knulle henne og gi henne de orgasmene hun savnet så inderlig. For, som hun sa; ”Du er en dysfunksjonell, hjelpeløs evnukk, du kan bare glemme å skulle prøve å ligge med meg heretter. Pikken din duger ikke til noe annet enn å pisse med. Heretter skal du få bli en ”cuckold” som skal få kjenne på ydmykelsen når jeg elsker med andre menn. Hadde det ikke vært bedre for deg å se på når et skikkelig mannfolk fikk elske med meg? Du kan få være med og sitte som en hund og runke den ekle pikken din mens du ser på.”

 

Jeg kjente straks at ydmykelsen gjorde vondt, men samtidig ble jeg rett og slett seksuelt opphisset og fortalte henne derfor at dette ville føre til at jeg ble skikkelig potent igjen, men hun viftet meg av. ”Aldri, aldri mer skal du røre meg, du kan få lov til å slikke sæden ut av fitta mi når jeg er sprutet full av hingstene jeg lengter etter..”

Tanken på å se min elskede kone hengi seg til velutrustede, potente mannfolk ble for mye for meg.

Jeg begynte å gråte, og min kone bøyde seg forsiktig ned over meg og hvisket: ”Jeg elsker deg, kjære, men du vil elske meg høyere om du fikk oppleve meg lykkelig, når du kan høre at jeg hulker i orgasme etter orgasme. Heretter skal du ikke ligge i ektesengen, men på det andre rommet.”

Den påfølgende kvelden og natten ble jeg liggende på gjesterommet og fantasere om henne, om alt det deilige hun skulle få oppleve, og jeg var kåt og runket febrilsk og hadde de sterkeste orgasmene jeg noensinne har opplevd. Da jeg endelig sovnet var jeg fullstendig utslitt og uttørket.

Det gikk opp for meg at jeg aldri hadde opplevd hennes orgasme, og jeg pintes ved det, men tanken på å se henne med andre menn var blitt en besettelse, og jeg bestemte meg derfor å bli en hanrei, for å se henne bli knullet av andre menn og gjennom dette få ta del i hennes nytelse.

 

Neste formiddag etter frokost orienterte jeg henne om min beslutning. Hun så på meg med et måpende uttrykk, men hun omfavnet meg faktisk og gav meg en klem før vi satte oss ved PC’n og søkte på flere kontaktsider etter friske, virile menn. Flere av kontaktsidene var fullspekket av menn som hadde lagt ut bilder av sine verktøy, og min kone ble tydelig kåt og blinket seg etter hvert ut tre menn med digre kjønn, store, glinsende kukhoder, blålilla og våte av precum. Det var helg, og allerede på ettermiddagen hadde hun fått svar fra alle tre, og hun satte dem deretter i kontakt med hverandre, for at de skulle bli kjent og kunne planlegge sine roller i forhold til de ønskene hun nå skisserte.

Jeg var fryktelig opphisset og insisterte på å ligge med henne, men hun avviste meg totalt.

”Du skal ikke ligge med meg mer, er det forstått? Jeg vil at du skal sitte ved sengen og se på mens du fingrer med den lille, kraftløse pikken din. Jeg elsker tanken på å se ditt nederlag, for jeg vet at du vil ha det best slik, at du innerst inne nyter ydmykelsen. Tar jeg feil?” Hun tok ikke feil.

 

Jeg bestilt en suite og måtte betale hele gildet. Det var en fornedrelse i seg selv, men jeg var nå så besatt av tanken på det forestående og verket i hele den kuede skrotten. Jeg følte meg som en mishandlet hund da vi kjørte inn til sentrum om kvelden. Min kone hadde brukt lang tid på badet, og da hun endelig kom ut var hun iført et rysjet, tettsittende og tverrstripet skjørt i sort og rødt som rakk henne til midt på lårene. Hun bar en kortermet, sort og tettmasket chiffonbluse over nakne, spente bryster, og det var åpenbart at hun var seksuelt oppspilt, for brystvortene hennes toppet seg under stoffet.

Jeg hadde aldri sett henne så attråverdig. Hun hadde sminket seg som bare en jentunge ville gjort.

Litt uvørent, men like fullt diskret. Svakt rouget, sobert med mascara og cajal… og øynene hennes var våte. Jeg mistekte henne for å ha dryppet clear-eyes. Det velfriserte, mørkerøde håret hennes var satt opp og hang løst fra en rød spenne i nakken. Hun gikk i lave, sortlakkerte sko og bar en sort lakket veske med innslag av rødt i håndtaket. Hun så ut som det hun var, en lubben dame på 45 som lekte tenåring. Herregud så vakker hun var. Og hun sa ikke noe. Hun var stum som en østers helt til vi ankom hotellet.

 

Da vi entret hotellresepsjonen måtte jeg melde ankomst mens hun satte seg ned i en dyp skinnsofa og ventet. Og mens jeg står der ved skranken ser jeg at tre høyreiste og velkledde menn kommer inn i resepsjonen. De har allerede snakket sammen utenfor, det er helt tydelig, for de går sammen inn i baren og ser verken på meg ved skranken eller min kone som sitter i skinnsofaen.

Avtalen er at de skal ankomme suiten en halvtime senere. De kjenner selvfølgelig romnummeret! Jeg overleverer mitt VISA til herren bak skranken og signerer papirene. Pennen glir, jeg er svett i håndflaten og ser skyldbetynget opp på resepsjonisten, en ung mann i 30-årene med kort, mørkt hår.

Jeg visste at min kone var dyvåt i fitta, for leppene hennes svulmet, våte også dem.

 

Så tar vi heisen opp til suiten, min kone og jeg. Hun sterkt oppspilt, jeg som et aspeløvtre i vinden.

”Vil du dette”, spør jeg med klump i halsen. Jeg ser henne inn i øynene og kjenner at det nesten er i ferd med å briste. Hun drar seg unna da jeg forsøker å ta på henne, hun ser trassig på meg og sier:

”Ja, jeg vil at de skal komme opp på suiten, at du skal umyndiggjøres og sitte der som den taperen du visselig er, mens de gjør alt de kan for å tilfredsstille min seksuelle hunger. Hvor mange ganger skal jeg fortelle deg at du er udugelig? Jeg er dyvåt i fitta mi, jeg lengter etter å bli elsket og gjennompult.

Du kommer til å elske det du skal være vitne til, snille, ubrukelige mannen min.”

Jeg kjente at mitt visne kjønn begynte å reise seg, det å være utilstrekkelig fylte meg med en lyst som ikke kan beskrives. Det er en masochistisk fornemmelse vil jeg tro. Det er en tilstand av lidelse som gjør godt i både sjel og legeme. Tap, sorg, savn, og det å bli redusert til en evnukk.

 

historien fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...