Gå til innhold

Cuckold igjen i natt!


Gjest TheQueenAndSirDuke

Anbefalte innlegg

Gjest TheQueenAndSirDuke

Hurra, jeg ble cuckoldet i natt, og kommer sikkert til å bli det i natt igjen, og flere ganger i tiden fremover! Det er jo ikke første gang, det er vel ca. nr 15, men like spennende fortsatt!

 

Min villige sklie, Dronninga, er på tur med noen frekke venninner i helgen, og i natt klokka 01:25 sendte hun meg denne SMSen: "Ooooooh. Har tjangs på en lekker fyr som vil ha meg med ut en tur... Nå går jeg - wish me luck...!" Jeg kalte henne en frekk kåt tøs, og satt meg til å ronke og chatte med kåte venner p på nettet mens jeg ventet.

 

Så fikk jeg en skuffende melding: "Tror du ikke dusten trakk seg...Er det mulig...? :-/ Men natten er ennå ung". Vi vekslet noen meldinger om hvor våte og stive vi var, men jeg gikk og la meg med adskillig slappere pikk.

 

04:30 kommer det ny melding: "Nå er jeg med en kar hjem. Kåt som bare det. ;-)" Jeg spretter opp igjen, og forteller at jeg gleder meg til å slikke henne ren når hun kommer hjem. Senere ber jeg henne ringe mens hun er naken og nypult, men det er stille i nesten 2 timer.

 

06:17: "Mmmmmmmh. Nypult nå, har vært en mil utenfor [...]. Sitter i taxi nå. Ringer snart ;-)"

 

Og hun ringte og kunne fortelle at hun og en ung mann på 26 (selv er hun 44) hadde slikket, sugd og knullet i ett hele tiden, skvett nakne i leiligheten hans. Hun hadde kommet og kommet og kommet...og hun som bare kommer en gang og gir seg sammen med meg! Dessverre var han for full/trøtt/sliten til å komme selv, hun hadde sittet på kne foran ham og ronket og sugd for å la ham sprute henne i ansiktet, til ingen nytte.

 

Men han var kjempeivrig etter mer, og det var hun som måtte insistere på å gå, for å rekke frokosten med venninnene (som har fått noe å snakke om i dag :-) ) De har utvekslet kontaktinformasjon, og kommer sikkert sammen i dag igjen. Og han bor i nærheten av oss, vet at jeg vet og syntes det var spennende, og vil gjerne fortsette å treffe henne når de er hjemme igjen.

 

Tenk om hun endelig har fått seg en fast elsker igjen!?

 

Jeg er så kååååååååt og lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Sånn skal det være vettu ;) dama mi er i oslo med venninnene sine i helga, håpet det ville bli noe stake på henne men det ser svart ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Det ble dessverre ikke noe mer enn det ene knullet denne gangen, lovende SMS og riktig tøseholdning til tross. Bare praktiske årsaker til det, ettersom jeg har forstått på de meldingene vi har utvekslet.

 

Men hun og hennes unge elsker har ihvertfall møtt hverandre igjen på lyse dagen, og er like kåte på hverandre uten fyllebriller på. Og intensjon om nytt møte her hjemme snarest mulig ble bekreftet.

 

Så da håper jeg snart å komme tilbake med nye episoder om tøsa mi! Neste helg er vi hjemme uten barn, så kanskje...?

 

Akkurat nå gleder jeg meg mest til å få slikket rundpult horefitte i kveld!

 

Kåt hilsen

Hertugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest TheQueenAndSirDuke

Det blir visst en langsom tråd, men nå skjer det ihvertfall noe: Dronninga har gjort en knulleavtale med unggutten hun møtte i sommer!

 

Det viste seg at han bor litt vel langt unna oss for hyppige treff, men 26. august har han et ærend i nærheten. Da skal Dronninga og han ta inn på hotell sammen og slikke, suge og pule et helt døgn. Og innimellom skal de ut og spise og sitte og småkline slik at alle kan se den løsaktige tøsa mi, med giftering på fingeren, ha seg med en annen!

 

Da skal jeg sitte her, naken og kåt, mens jeg ronker og oppdaterer dere på alt som skjer...den skamløse, villige sklia liker jo å sende meg meldinger, bilder og kanskje ringe mens hun suger fremmed pikk...

 

Kåt hilsen

Hertugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest TheQueenAndSirDuke

Da ble det uventet fest på Dronninga i kveld. Hun hadde vorspiel hjemme etter seminaret i dag, og ble god og brisen og lot meg slikke og knulle henne mens hun fantaserte om hva kvelden vil bringe. Så kjørte jeg henne til festen, mens hun fortsatte å drikke seg kåt og billig.

 

Nok en spennende natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest TheQueenAndSirDuke

Grmf.

 

Det var ingen som fristet henne den 4. september (se over), men hun var sprengkåt av å tenke på det hele kvelden, så hun var glad for at jeg satt klar med ståpikken i gangen når hun kom hjem.

 

Så har hun chattet videre med han som knullet henne tidligere i sommer, men han er og blir en lurepikk - smetter unna i siste liten hver gang det nærmer seg...

 

Og sist lørdag var hun på firmafest uten at noen falt i smak. Ute på byen etterpå ble hun praiet på vei til toalettet av en flott fyr hun tente på med en gang. Han ba henne skynde seg tilbake, og hun kom ut igjen med våt og klar fitte, men akkurat da hadde stedet stengt, folk var på vei ut, og fyren var borte....

 

Men aldri så galt er det godt for noe, for nå er det slutt på tålmodigheten, og hun ble inspirert av den siste hendelsen der... Så nå skal hun begynne med noe nytt, som hun ikke har villet før, nemlig gå på byen alene for å finne seg en annen mann å knulle! Hun starter til lørdag - da skal vi først på en sammenkomst hos noen venner, men ved midnatt skal jeg kjøre henne til det samme utestedet. Så går hun kanskje andre steder også, men gir seg ikke før hun har fått pikk!

 

Åhhhhh, jeg gleder meg...og for å være sikker, har jeg gitt beskjed til noen jeg vet liker henne, så det kommer ihvertfall til å være noen der som har lyst på en kåt, villig, gift fitte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Og nå har hun en date ikveld også! :-D

 

Jeg klarte ikke la være å spørre henne om hun kunne tenke seg å treffe 2 menn som vi har hatt litt kontakt med på cupido. De har en spennende profil sammen, og har trekant med damen i fokus som spesialitet, og vi har alltid blitt kåte av å lese om dem og chatte med dem.

 

Hun ble litt streng og irritert over at jeg la meg borti hvem hun skulle treffe, men etter en liten prat ble vi enige om at det tross alt er tryggest med noen man vet litt om...så da fikk de beskjed om at nå vet hun at de kommer.

 

Jeg er sprengkåt nå...lurer på hvordan jeg skal klare med en hel kveld sammen med venner, når jeg vet at det er 99% sikkert at hun skal knulle en annen i kveld...antagelig 2! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Da er hun på plass i sentrum...ikke ett ord fra de hun skulle møte, men det er vel nok kjøtt og ta av, tenker jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...