Gjest Sommerful Skrevet 22. juli 2012 Share Skrevet 22. juli 2012 Ser for meg at vi treffes et sted, gjerne et hotellrom. Vi kler av oss med en gang. Du legger meg ned på sengen, betrakter min kåte kvinnekropp samtidig som at hendene dine kjærtegner kroppen min. Du kysser og små biter på puppene mine, samtidig som du masserer dem, suger på den ene. Så kommer en mann til inn, og legger leppene sine på den andre puppen min. Dere sprer bena mine, den ene av dere stimulerer klitten min mens den andre fingrer meg mens dere fortsetter å suge og bite på puppene mine... Wow!!! To be continued Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny7979 Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 det kan bli virklighet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 det kan bli virklighet :-) Det kan det nok deilig tanke da!! Kanskje kan dere fortelle meg hva dere tenker kunne skje videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HannKatta Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Denne burde ligge i fantasiforumet synes jeg da den er en fantasi og ingen virkelig historie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Mmmmm, ja, dette er en fantasi enda, men er såååå klar for å gjøre den virkelig!! Vurderer å leie et rom, kanskje for en weekend og invitere menn til å komme og ta for seg av kroppen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny7979 Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 ja takk ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.