Gå til innhold

Søker fast bull / elsker til henne!

succubus

Anbefalte innlegg

Håper med dette å komme i kontakt med en mann som har lyst og mulighet til å bli hennes faste bull.

Vi holder til i nærheten av Gardermoen. Er en stor fordel om du bor relativt nær oss eller kan være spontan / fleksibel på kort varsel.

Stor fordel om du liker å være dominant og bestemt.

Hilsen

H og R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper med dette å komme i kontakt med en mann som har lyst og mulighet til å bli hennes faste bull.

Vi holder til i nærheten av Gardermoen. Er en stor fordel om du bor relativt nær oss eller kan være spontan / fleksibel på kort varsel.

Stor fordel om du liker å være dominant og bestemt.

Hilsen

H og R

lillestrøm, kjekk,trent, 180,75,18..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, er dominant og bestemt. Jeg vil styre selv og hun vil føle at at hun har med en resolutt MANN å gjøre. Passer dette - i kombinasjon med en høy MANN med passelig fingertuppfølelse, så hører jeg fra dere fort, ikke sant?

oka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Mannen i forholdet er klar :) Har bilder

Send en Pm, så blir vi bedre kjent :)

---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

Heisan......spennende. Dette vil jeg være interessert i. Bor selv på Jessheim og har en venninne her som muligens kan tenke seg å bli med på en sexkveld etter litt oppvarming på ideen og kanskje et "vanlig " treff først....

Prates på PM?

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

hei..bra med dere..er grei kar og har fin kropp..bor i oslo og vil gjerne treffe dere regelmessige.

Vi snakkes på Pm?

---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:19 ----------

Tusen takk for mange henvendelser... De som fortsatt er interresert kan ta kontakt på Pm :o)

Klem H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei modige par...

Ser dere søker en fast Bull for henne. Er en godt voksen dominant mann som gjerne ønsker å bli kjent

henne/dere både inn og ut. Se min prof. Jeg bor ca. 1 og en halv times kjøring fra dere, har eget hus

hvor dere kan komme på besøk når lystene melder seg, eller jeg kommer på besøk til dere.

Tenk på dette og ta kontakt..

Mvh. Streng_mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

hei så innlegget deres, å leter etter det samme spontantreff. ikke nok med det så bor jeg rett i nærheten av gardermoen. tar meg 15 min. har aldri opplevd at det ikke er jeg som er dominant. liker å bestemme! er ganske ny i det gamet her så kansje vi kunne lært litt av hverandre, eller:) hva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...