YoungCouple Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 (edited) Da var det på tide at også jeg viser fram kona. Her er min 23 år gamle kone. Noen som vil prøve henne? Vi er fra Østfold og på leting! Takker samtidig for en flott side med mange hyggelige mennesker! Edited June 9, 2010 by YoungCouple Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prodno Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Det var noen sexy bilder. Kunne god tatt en omgang med tungen der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YoungCouple Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 Takk for det! Fikk lura til meg et par bilder til på morran i dag før ho våkna. Ho så dem senere i dag og ga meg tillatelse til å legge dem ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloParet77/78 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Superdeilig kone du har. Skulle gjerne prøvd henne Hilsen Mann i Oslopar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts