blondcuck Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Hei par midten av 20 åra søker bull 20-40 til å sjekke henne opp på byen du må se bra ut ( gjerne trent ) være en "sjekker" og gjerne være bra utstyrt i tillegg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovetolick Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Høres spennende ut...noen grenser for hva som kan skje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigmundsen72 Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Hei. Er interesert i dere viss dere fremdelses er med. Hilsen Sigmundsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desire011 Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Spennende !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baitle Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 hei er dere høres bra ut 25 veltrent og stor her. ta kontakt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekyiang Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 (edited) i like cuckold jeg har erfaring jeg 31 or gammel norsk snaker lit og jeg fuck you very vell MOD: Fjernet mobil og skypeadresse.. IGJEN Edited August 27, 2011 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts