mrdiskret Skrevet 16. juli 2012 Share Skrevet 16. juli 2012 Hei! Kåt mann på 19 år her med lang og god erfaring i senga leter etter kåte damer som ønsker å komme på besøk de nærmeste dagene for deilige knull Står for mat og drikke om det er ønskelig også - Ta kontakt om du er/blir kåt! Kan gi deilige bilder om du/dere ønsker det, har god fysikk og average utseende, er hverken litt stygg eller umåtelig pen, men en god fysikk og en stor penis, det har jeg Ta kontakt her, eller helst på: e-mail slettet pga brudd på forumregler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 19 år og med lang og god erfaring, hmm - finn en feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrdiskret Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 18. juli 2012 Vel, 5-6 år er vel ikke så veldig kort erfaring, selv for menn opp til 25 års alder, da gjennomsnittet ikke har sex før de er 18-19 år, ifølge statistikk Hvis dere mener det likevel er missledende beklager jeg, men vet nå i hvert fall hva jeg gjør i senga, tør jeg påstå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.