Gå til innhold

Til min mann...


BigMomma

Anbefalte innlegg

Hei :)

Tenkte jeg skulle legge ut en annonse her som jeg synes er noe uvanlig, men kanskje det bare er meg som går lenger enn jeg trodde jeg hadde i meg. Og det er jo alltid bra. ^^

Jeg ønsker nemlig og låne ut min mann til en villig jente. Vi har flere ganger diskutert dette, og han mener det ikke bare er og finne seg en jente på byen. Selv mener jeg det ikke stemmer og at vi jenter faktisk kan være ganske lette om vi føler oss okay og trygge. Han sier hvertfall at han ikke har det i seg og bare finne en på byen og bli med hjem, det er mye lettere for jenter (den ser jeg jo).

Så derfor ønsker jeg og gi ham opplevelser han sent vil glemme, forhåpentligvis.:D

Min mann er middels høy, mørk og kraftig bygget med en god miks av muskler og mykhet, kan sende bilder om ønskelig. Han er en gentleman men røff og bestemt når det trengs.Han kan snakke for seg og få deg til å føle deg spesiell. Det beste han vet er å seg meg, eller deg;) ha det godt. Selv er han veldig utholdende, og jeg ønsker ham en jente som kanskje kan ta ham til nye høyder, noe jeg til tider ikke klarer. Det mest spennende hadde vært og sende ham ut på noe uten at han vet det selv, men siden han har profil her inne så er vel den sjansen borte når han ser innlegget mitt. Han er hetro, men han liker at kvinnen er i sentrum, så tror ikke han har så mye i mot om dere blir tre (det har vi prøvet og det var en hit).

Selv mener han at han er under middels utstyrt, men etter at vi begynte å leke oss, så har jeg ennå ikke fått meg noe større. Så min konklusjon er at han er litt over middels utstyrt.

Høres dette ut som noe du kunne tenke deg og hjelpe oss med, så send meg en pm. Jeg venter hvertfall i spenning.

 

BM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...