Gå til innhold

Hvor bra er forumet?


Gjest Nanox

Hva syns du om forumet?  

3 stemmer

  1. 1. Hva syns du om forumet?

    • Kjempebra! Godt organisert og jeg finner lett frem.
      2
    • Kunne vært litt bedre organisert.
      1
    • Rotete forum, jeg skjønner ingenting.
      0
    • Jeg har ingen mening om saken.
      0


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Forumet er bra satt opp det men det som forbauser meg er at det er så liten deltagelse og aktivetet med 254 medlemmer. Jeg ser at medlemmer og gjester stadig vekk er innom men svært få skriver noe som helst - jeg er sikker på at det er mange her som har historier, erfaring, fantasier, tanker etc. etc. om denne livsstilen, så kom med noen bidrag da.:)

sissy a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sissy_annabelle

 

Nå skal du huske på at vi er nok en hellere sjelden rase, det tok meg 20 år å finne frem til hva dette var, og konkluderte med at denne fetish, må være en form for legning, om det ligger i genene, eller om noe er til lært, opplevelse av sjalusi, som kan snus til noe positivt, er ikke så godt å si.

 

Men tatt i betraktning at forumet er knappe 2 måneder gammel, er det forbbausende mange personlige og oppriktige innlegg, som støtter oss som hart disse former for pirring og nytelse. Glem ikke at det er noen som bbetrakter oss som "sykelige".

 

Så det tar nok bare litt tid sså kommer nok mange flere på banen.

 

Men det er hyggelig å ha noen å dele disse opplevelser med.

 

Lykke til

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I prinsippet skulle jeg mene det skulle være en drøm for en kvinne å være gift med oss.

 

'I utførelsen blir man temmelig monogam, det eksister ikke andre kvinner når man er i denne senen (arenaen)

 

Opplevelsen vår ligger i hennes opplevelse.

 

Kan ikke skjønne at kvinner har så vanskelig for å nyte dette, vel det er jo par/kvinner som lever det ut her.

 

Heldige griser.

 

Men det er vel håp for alle.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at kvinner har så vanskelig for å nyte dette, vel det er jo par/kvinner som lever det ut her.[/Quote]

 

 

Det kan nok stamme fra at jenter generelt ser på det å ha en mann som "befriende". De slipper å sjekke opp gutter og bli sjekket opp og pløye gjennom singel-markedet etter "den perfekte mannen". Så jeg kan jo i og for seg skjønne hvorfor de er så konservative. Men de må nok bare venne seg til tanken, som med dama mi. Kan jo ta henne som et eksempel. I starten var det å ligge med andre helt uaktuelt. Men jo mer vi snakket om det sammen jo mer tenner hun på tanken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...