Gå til innhold

Første erfaring med cuckold


Anbefalte innlegg

For endel år siden var min kone på byen sammen med noen venner, jeg var hjemme denne kvelden. Som alltid blir de alltid splittet etter en stund.Hun fortalte senere at hun hadde gått på et disckotek og blitt kjent med en trønder Svend som hun hadde danset med.

Da det var slutt hadde han insistert på å følge henne hjem. Da kom samlet i en drosje og jeg hadde i mellomtiden lagt meg men våknet av at de kom inn dørene. Jeg brydde meg stort ikke så mye at hun hadde tatt med seg en mann hjem iogmed at jeg ikke var sjalu.Jeg ble sammen med de med på noen pils og noen drammer så stemningen ble noe livlig etterhvert.De fant ut at de ville fortsette dansen videre fra diskoteket og fortsatte med "lambada" som er en intimdans.Jeg så at stemningen mellom de ble noe intim etterhvert.

I direkte ordtale sa jeg til Svend at siden de er så godt igang kan han bare fortsette der han har begynt. Dette forstod han ypperlig og bar henne (med hennes vilje) inn på soverommet der de kledde av hverandre. De brydde seg slett ikke om at jeg hadde fri sikt inn til hva de foretok seg.

Hun har alltid likt å suge pikk og da hun tok hans enorme pikk i munnen tok hun skikkelig av.

De holdt på i lang tid til det hadde gått for henne flere ganger og til det gikk for han tilslutt inn i hennes barberte mus.

Siden Svend hadde arbeid her for en periode så hadde han nok samlet opp litt sperm for det formelig rant ut varm sperm av musen hennes etterpå.

Denne episoden ble en begynnelse på noen måneders forhold Svend og min kone og jeg som tilskuer hadde inntil han måtte reise hjem igjen til trøndelag igjen.

Vi har ofte snakket om disse episodene med trønderen og savner hans samvær med oss mens han var her nede på arbeid.

Vi har også hatt andre episoder med andre menn men har ikke vært like vellykket som vi og Svend hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...