succubus Skrevet 13. juli 2012 Share Skrevet 13. juli 2012 Min kjære og jeg har lenge fantasert om å få med en gjeng spenstige mannfolk til fritidsboligen vår på Fagernes. Det har opprinnelig vært et gammelt småbruk og ligger veldig usjenert til "oppi lia" over noen større gårder med flott utsikt over Strandefjorden. (For enkelhets skyld sier jeg bare hytta heretter.) Egentlig heter det Ulnes der, men jeg sier Fagernes da flere umiddelbart vil kunne plassere den sånn ca. på kartet. Har nylig utvidet hytta med nytt inngangsparti der det snart blir plass bad med badstu og boblebad. I 2 etg. planlegger vi å rive noen vegger og lage 4 soverom istedet for de to som er der i dag. Den aller største drømmen er å bli så godt kjent med 4-5 stødige karer og kanskje 2-3 par slik at man nærmest kan kalle det en "cuckold klubb". Prøve å få til treff med jevne mellomrom, f.eks 4-5 ganger i året. Min søte tøs elsker å bli brukt, elsker mye sperm og sprut. Liker å bli dominert og tatt hardt og lenge, gjerne med elementer av dominans. Hun er underdanig og flink tøs som oppfyller de fleste ønsker. Hadde vært meget flott om hun hele helgen kunne ha stått til disposisjon og blitt brukt mye. Vært slavetøs og spermtøs. Fått kuk i alle hull samtidig etc. Jeg vet at hun ville elsklet å få være midtpunktet i en gjeng med 4-6 mannfolk. Tenker også at koner, kjærester til flere av karene som er med også kan joine in innimellom om de ønsker. Vet at mange jenter er litt for "sjenerte" til å tøre å kaste seg ut i noe sånt... men om de kan få være med å kikke litt fra sidelinja så tror jeg kanskje flere føler seg trygge og blir med. Håper på å få noen innspill på dette... har lenge vurdert å selge stedet da det blir relativt lite brukt. Men om dette opplegget hadde latt seg realisere forandrer det mye. Stedet ligger også i relasjon til Oslo, Bergen og Trondheim strategisk plassert slik at det åpner for at flere synes det er overkommelig å ta turen. Er så flott å kunne være på et sted der alle kan slappe av å føle seg hjemme. Et sted der man kan være helt uforstyrret og ha sex både ute og inne om man vil. Må tilføye at vi er 100% seriøse på dette, er av den typen mennesker som ikke er redde for å prøve ut nye ting. Har gjort mye spennende sammen og håper dette også kan bli en realitet etterhvert om responsen er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder1973 Skrevet 13. juli 2012 Share Skrevet 13. juli 2012 Dette var jo et fint tiltak da, burde vel egentlig søkt om statstøtte, he he Hadde vert hyggelig med en tur dit gitt.... XXX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 Og Snertingdal er en snau time unna:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 Hei!Herlig opplegg,dominant kar stiller gjeeerne opp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finnmegno1 Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 Kommer gjerne, og tar med en venninne om hun ikke blir helt alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 vi vil ganske sikkert være med begge to. Har lenge snakket om noe slikt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atonus Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 Dette høres spennende ut, og jeg er gjerne med noen helger i året sammen med dere. Bare ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 10. august 2012 Share Skrevet 10. august 2012 Hei, vi har lenge fantasert om et likt opplegg. Vi har leilighet i Hemsedal, men dette er kanskje enda bedre. Min kjære er nok ltt skeptisk, men treffer hun sympatiske mennesker er hun ikke vanskelig å forføre til det meste. Hør av dere. Vi er svært mobile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav36 Skrevet 10. august 2012 Share Skrevet 10. august 2012 Kunne en sønn av Valdres bli med, skjønner hvor du mener, jeg selv har mest tilknytting til Vestre Slidre. er 40 år, og har lenge drømt om å få være med å "bange" en dame. er renslig og sykdomsfri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
succubus Skrevet 21. august 2012 Forfatter Share Skrevet 21. august 2012 Hei Tusen takk for alle henvendelser... Vi har ikke hatt mulighet til å reise på hytta i sommer pga diverse prosjekter her hjemme... Men når det blir aktuelt kontakter vi dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 27. august 2012 Share Skrevet 27. august 2012 dette høres spennende ut ta kontakt med oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 24. september 2012 Share Skrevet 24. september 2012 Fantastisk tiltak! Ta kontakt når det er tid for klubb da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 24. september 2012 Share Skrevet 24. september 2012 Skulle gjerne vært med vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigutt 28 Skrevet 26. september 2012 Share Skrevet 26. september 2012 hei, jeg melder jeg gjerne med bor 1 time unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslomann Skrevet 27. september 2012 Share Skrevet 27. september 2012 Her blir jeg gjerne med, en fantastisk herlig ide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 29. september 2012 Share Skrevet 29. september 2012 Flott forslag. Vi har også snakket om tilsvarende opplegg men har ikke egen hytte eller egnet sted. Fruen her er alltid klar for mye deilig kos og knulling dersom dere vil ha flere damer med da. Cucky er underdanig og skal ikke ha noen form for tilfredstillelse i løpet av turen. Han er flink til alt husarbeid inkludert matlaging og kan stå til tjeneste på alle måter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lincoln Skrevet 29. september 2012 Share Skrevet 29. september 2012 Hei! Vi blir gjerne med på en hyttetur som beskrevet. Hos oss er cuckolden underdanig og holdes kysk, mens jeg er svært klar for noen skikkelige mannfolk:-) Cuckolden kan funger som tjener på alle plan. Både hytte og innvånere skal jo rengjøres;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyskjerri Skrevet 2. oktober 2012 Share Skrevet 2. oktober 2012 Hei .. Høres fristende ut det, med en tur over til dere.. Hadde vert spenndene å høre fra dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 3. oktober 2012 Share Skrevet 3. oktober 2012 Å skulle behovet for en bull til være der så er ikke jeg tung å be :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gpar Skrevet 8. oktober 2012 Share Skrevet 8. oktober 2012 Hei Vi kunne også tenke oss en slik helg Bare te kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 11. oktober 2012 Share Skrevet 11. oktober 2012 Dette høres ut som noe jeg og konetøsen har lyst å være med på Kom med dato Vi stiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B&D Skrevet 22. oktober 2012 Share Skrevet 22. oktober 2012 Hei på dere. Vi leste innelegget deres og synes dette høres spennende ut. Kontakt oss gjerne når dere kommer lenger i prosessen. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluetoo Skrevet 29. november 2012 Share Skrevet 29. november 2012 hei.. just love a good gangbang ;-) jeg tar gjerne en hyttetur..kona di vil bli knullet hvis jeg blir tatt inn i varmen..er selfølgelig sykdomsfri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready4fun Skrevet 29. november 2012 Share Skrevet 29. november 2012 Jeg stiller gjerne opp! :-) Hilsen ung, kåt mann på 21 fra Hunndalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckøst Skrevet 2. desember 2012 Share Skrevet 2. desember 2012 Vi har hytte på Vaset og er gjerne med på noe morro!:.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.