Gå til innhold

Hyttetur med gangbang.


succubus

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg har lenge fantasert om å få med en gjeng spenstige mannfolk til fritidsboligen vår på Fagernes. Det har opprinnelig vært et gammelt småbruk og ligger veldig usjenert til "oppi lia" over noen større gårder med flott utsikt over Strandefjorden.

(For enkelhets skyld sier jeg bare hytta heretter.)

 

Egentlig heter det Ulnes der, men jeg sier Fagernes da flere umiddelbart vil kunne

plassere den sånn ca. på kartet. Har nylig utvidet hytta med nytt inngangsparti der det snart blir plass bad med badstu og boblebad. I 2 etg. planlegger vi å rive noen vegger og lage 4 soverom istedet for de to som er der i dag.

 

Den aller største drømmen er å bli så godt kjent med 4-5 stødige karer og kanskje 2-3 par slik at man nærmest kan kalle det en "cuckold klubb". Prøve å få til treff med jevne mellomrom, f.eks 4-5 ganger i året.

 

Min søte tøs elsker å bli brukt, elsker mye sperm og sprut. Liker å bli dominert og tatt hardt og lenge, gjerne med elementer av dominans. Hun er underdanig og flink tøs som oppfyller de fleste ønsker. Hadde vært meget flott om hun hele helgen kunne ha stått til disposisjon og blitt brukt mye. Vært slavetøs og spermtøs. Fått kuk i alle hull samtidig etc. Jeg vet at hun ville elsklet å få være midtpunktet i en gjeng med 4-6 mannfolk.

 

Tenker også at koner, kjærester til flere av karene som er med også kan joine in innimellom om de ønsker. Vet at mange jenter er litt for "sjenerte" til å tøre å kaste seg ut i noe sånt... men om de kan få være med å kikke litt fra sidelinja så tror jeg kanskje flere føler seg trygge og blir med.

 

Håper på å få noen innspill på dette... har lenge vurdert å selge stedet da det blir relativt lite brukt. Men om dette opplegget hadde latt seg realisere forandrer det mye.

Stedet ligger også i relasjon til Oslo, Bergen og Trondheim strategisk plassert slik at det åpner for at flere synes det er overkommelig å ta turen. Er så flott å kunne være på et sted der alle kan slappe av å føle seg hjemme. Et sted der man kan være helt uforstyrret og ha sex både ute og inne om man vil. :)

 

Må tilføye at vi er 100% seriøse på dette, er av den typen mennesker som ikke er redde for å prøve ut nye ting. Har gjort mye spennende sammen og håper dette også kan bli en realitet etterhvert om responsen er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Flott forslag. Vi har også snakket om tilsvarende opplegg men har ikke egen hytte eller egnet sted. Fruen her er alltid klar for mye deilig kos og knulling dersom dere vil ha flere damer med da. Cucky er underdanig og skal ikke ha noen form for tilfredstillelse i løpet av turen. Han er flink til alt husarbeid inkludert matlaging og kan stå til tjeneste på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...