Gå til innhold

Frigjøringsdag


SSC-par

Anbefalte innlegg

Hun strakte seg på tå, la kinnet mot hans, lot en hånd stryke kjælent over brystet hans, nedover magen før den klemte rundt den tydelige bulen i buksene hans, smilende konstaterte hun at bulen ikke kom fra naturlig vekst, men remedier i hard plast og en liten hengelås i metall. Hun hvisket i øret hans «du har virkelig vært flink denne uka kjære, det er frigjøringsdag nå, kom på soverommet om fem minutter». 

Fem minutter senere gikk han inn på soverommet, blank i blikket med puls godt over normalen. Hun lå i senga, iført en halvt gjennomsiktig body, strøk seg over lårene og brystene mens hun ba han kle av seg. Han var ikke tung å be, klærne forsvant på sekunder og han sto foran henne kliss naken med unntak av utstyret som var godt beskyttet av en den gjennomsiktige CB6000 kuklåsen som hadde hold det innesperret den siste uka. 

Hun vinket han mot seg, han krøp opp i senga og ble veiledet til å stille seg på kne mellom bena hennes. Hun løftet seg opp, bøyde seg mot ham, fant frem nøkkelen til hengelåsen og startet jobben med å frigjøre han. Han sukket henført i det han hørte lyden av nøkkel som vred rundt og åpnet hengelåsen, kjente den pirrende følelsen i det hylsteret sakte ble dratt av pikken hans og stønnet høyt i det frigjøringen umiddelbart gjorde at pikken reiste seg blodfylt og hard. Hun nikket oppmuntrende og sa «oi, lillemann er klar ser jeg, du kommer kanskje ikke til å holde lenge?» Han stotret noe om at han ikke kunne love noe som helst. Hun fjernet baseringen som hadde holdt ballene hans i sjakk en hel uke, veide pungen i hånda og sa «hmmm, kanskje du bare skal runke og bli ferdig mens du ser på meg?» Han stønnet og ba pent om å få kjenne henne litt. Hun lot som hun tenkte seg om, så på han med et litt overlegent blikk og sa «jeg bare tuller med deg, du skal få kjenne meg, men husk regelen vår; du får ikke sprute i meg, den tiden er forbi. Det er kun de andre som får lov til det, ikke du.» Han nikket ivrig og nærmet seg henne. Hun spredte bena ytterligere, kneppet opp skrittet i bodyen og blottla kjønnet sitt i all sin prakt mot han. Han stønnet, grep rundt pikken med en hånd og lot den andre gli oppover låret hennes med klar retning mot fitta hennes. Hun stoppet hans hånd med sin egen og med bestemt mine utbrøt hun «nei, bare se, ikke røre. Sånn, kom med pikken din, la meg kjenne den». 

Han la seg over henne og gled inn i henne, hun sukket dypt i det hun kjente pikken hans og begynte å jobbe med bekkenet for å møte han. Han knullet henne ivrig med rask rytme og han kjente ganske umiddelbart på den intense kåtheten og samtidig skammen over at det ikke kom til å vare særlig lenge. Hun merket at han ble hardere og enda mer ivrig og innså at hun neppe rakk å komme før han kom. «Nei! Ikke sprut allerede, hører du? Må du sprute? Du får ikke komme i meg, hører du? Trekk deg ut og sprut på fitta mi nå, kom igjen!»

Han rettet seg opp med tunge stønn, trakk seg ut og runket ladningen støtvis over fitta hennes så den ble godt glasert. «Kom du?» spurte han lett tungpustet. «Ikke enda, men det skal du gjøre noe med nå» svarte hun, pekte ned mot skrittet og sa «kom igjen, slikk meg, slikk opp alt sølet ditt, gi meg en skikkelig orgasme» Han bøyde seg ned med et skeptisk uttrykk i ansiktet og lot lepper og tunge slurpe i seg frisk sæd og konsentrere seg om klitorisen og de indre leppene hennes. Hun nærmest hylte ut i ekstase av både behandlingen, synet og settingen av å beordre rengjøringen og orgasmen skyllet gjennom henne med voldsom styrke, lårene dirret, tærne krøllet seg og stjerne og måner danset foran øynene hennes. «Ikke stopp, fortsett, slikk meg helt ren» sukket hun mens hun nøt etterdønningene og den sitrende følelsen av ømt kjønn som fikk kjærlig behandling av hans myke og langsomme tunge. «Kom hit» hvisket hun, han krøp opp mot henne og de møttes i et klissete tungekyss som varte en liten evighet. Hånden hennes søkte mot underlivet hans, samlet ballene i håndflaten og hvisket «husk å barbere disse godt mens du dusjer, jeg rengjør låsen imens, så er i hvert fall du klargjort før treffet mitt i morgen»

 

 

  • Liker 1
  • Sexy 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...