succubus Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Håper noen her vil være med å sperme ned kona mi skikkelig. Sprute henne i ansiktet, munnen, på puppene og rompa. Hun har skikkelig spermfetish og tenner enormt på masse sperm. Hadde vært deilig å se hvor kåt hun blir av å ha mange menn stående i kø foran seg... der dere ronker kuken spruteklar mens hun slikker dere litt på kukhode og skaft. Helt til sputen står og treffer henne på strategiske plasser. Når alle har tømt seg... håper jeg flere av dere har litt krutt igjen til å råknulle henne lenge og vel så det går for henne gang på gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charmi Skrevet 13. juli 2012 Share Skrevet 13. juli 2012 Hvor og når kan vi sprute ned spermtøsa di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 13. juli 2012 Share Skrevet 13. juli 2012 Jeg er med. Men hvor og når Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 Det der er jeg gjerne med på,og knulling etter på skal det selvsagt bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrdiskret Skrevet 16. juli 2012 Share Skrevet 16. juli 2012 Oppdater meg på hvor og når Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
succubus Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 17. juli 2012 Hadde vært nyttig med en opplysning om hvor i landet dere holder til........ Hei Om du hadde sjekket profilen vår, så hadde du sett av vi var fra Akershus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantoy4u81 Skrevet 18. juli 2012 Share Skrevet 18. juli 2012 Hei! Er gjerne med på å sprute ned kona di for så å gi henne en sikkelig omgang med råknulling Taontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sansibar Skrevet 20. juli 2012 Share Skrevet 20. juli 2012 Vil være med å sprute henne full av sperm, knulle henne etterpå og gi henne mer sperm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinkymann39 Skrevet 21. juli 2012 Share Skrevet 21. juli 2012 heisan mann på 41 her er gjerne med på å leke med din kone hilsen rune ---------- Post added at 16:30 ---------- Previous post was at 16:29 ---------- jeg er i drammen men har feri nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 22. juli 2012 Share Skrevet 22. juli 2012 Vakker tanke. Og en virkelig kjærlighet til henne for å la henne kose seg riktig godt. Jeg kommer gjerne. :-) Til avslutningsjobben.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_T Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 Jeg er alltid klar til sprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 Har stor sprut og er kåt og klar så ta kontakt på pm! Hilsen fred71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cusanus Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Herlig, dette må vi sørge for at kona di får oppleve. Stiller når konkrete opplysninger fra dere foreligger... oka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaamc Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 to gutter i sin beste alder er klare med masse deilig sperm, bare å gi lyd i fra så stiller vi opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stokken Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Arne her, jeg er med bare gi beskjed om når og hvor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Absolutt interessant om tid og sted passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
succubus Skrevet 21. august 2012 Forfatter Share Skrevet 21. august 2012 Hei, når vi finner en tid og plass, kommer vi tilbake til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverdad Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Er gjerne med, si fratid og sted! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NesoddBull Skrevet 28. august 2012 Share Skrevet 28. august 2012 (endret) Nå er du heldig! Jeg produserer og spruter ekstraordinært mye sperm! Hvor i verden er dere? Snakke sammen? msn slettet pga regelbrudd Endret 28. august 2012 av spacwolf regelbrudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onlyj2cn Skrevet 4. september 2012 Share Skrevet 4. september 2012 Jeg spruter hardt og langt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.