Gjest Sommerful Skrevet 9. juli 2012 Share Skrevet 9. juli 2012 Desverre har jeg ikke fått lastet opp bilder enda.., men det går kanskje ikke rett etter at man har opprettet bruker? Er for tiden sykemeldt, er mer eller mindre konstant kåt og tyen ercpå jobb hele tiden og har ikke energi til mer enn litt når han er ferdig på jobb.. Drømmer om masse deilig pikk, i fitra, i rompa og litt i munnen... Med kondom så klart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddiboy Skrevet 10. juli 2012 Share Skrevet 10. juli 2012 jeg kan komme å tilfredstille deg jeg..vi kan gjøre det hvor du ønsker å hele dagen vist du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 10. juli 2012 Share Skrevet 10. juli 2012 Heisann, det er bare å ta kontakt! Er i Oslo i hele kveld og imorgen. Mvh super stud'n Stallion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørk-gutt27 Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 hei hei. kunne du tenkt deg en kar på 28 da? bor og jobber i oslo, etterstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charmi Skrevet 13. juli 2012 Share Skrevet 13. juli 2012 Hei Jeg vil gjerne komme å bruke hullene dine til å tilfredstille kuken min, mmm drømmer om å kjenne den glir inn i rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 13. juli 2012 Share Skrevet 13. juli 2012 Elsker å bli pult i rumpa! Fitta mi drypper av kåthet når jeg får den i rumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 Hmmm tar deg gjerne i alle hull.Har flieksibel arbeidstid,så kan stille på kort varsel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteroslo Skrevet 15. juli 2012 Share Skrevet 15. juli 2012 Vi kan møtes på svartskog i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 15. juli 2012 Share Skrevet 15. juli 2012 Heisann, kjekk og spenstig mann på 32, Oslo. klar for å ta deg hardt i alle hull! Bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest surrebøtta Skrevet 16. juli 2012 Share Skrevet 16. juli 2012 Takk for deilig møte.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrdiskret Skrevet 16. juli 2012 Share Skrevet 16. juli 2012 17 cm lang og 15,0-15,5 cm tykk penis til disposisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 Takk selv Surrebøtta Du frister til et lengre treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 19. juli 2012 Share Skrevet 19. juli 2012 Fremdeles kåt..! Har ikke blitt noe siden siste treffet, men nå har jeg barna hjemme fra ferie og får vel ikke flere muligheter før skolestart.. :/ fantaserer om store, stive og deilige pikker, klare for den våte kåte fitta mi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddiboy Skrevet 20. juli 2012 Share Skrevet 20. juli 2012 kan komme å ta deg kjapt å godt jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny7979 Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 hei sommerful :-) jeg vil gjerne møte deg. jeg jobber overalt i byen og er tilgjengelig på dagtid . lyst til å møtes;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 Høres herlig ut ... klar for to da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 Kan godt hende det ja Mats kommer an på guttene det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 Tror ikke du blir skuffet over det .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinkyTrheimsPar Skrevet 29. juli 2012 Share Skrevet 29. juli 2012 er i Oslo hver uke med hotellrom på Oslo Plaza. Komme å møte meg? Han i paret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liten_titt1 Skrevet 29. juli 2012 Share Skrevet 29. juli 2012 Hei Jeg er en gift mann som også drømmer om mer treffer deg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cusanus Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Hei Ja, så fint at du vil få utløp for energi. Skal vi få til noe i dag, gode kåte kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Mmmm, deilig å høre at så mange er klare for meg legg meg til på msn, der har jeg bilder jeg kan dele og send meg gjerne bilder av dere oxo ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:27 ---------- Frem til skolestart har jeg veldig vanskelig å få til å treffe noen, har barn i skolealder hjemme. Men gi lyd, fortell meg hva du vil skal skje, så tar jeg kontakt med de som tenner meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Mester kan komme innom på dagtid i uka. Aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 16. august 2012 Share Skrevet 16. august 2012 hei..er grei og snill ka og har fin kropp..bor i oslo..kan møte opp når det passer deg..har mulighet til å bli fast venn..kontakte meg på msn..karemi********** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander78 Skrevet 17. august 2012 Share Skrevet 17. august 2012 Hei! Kunne tenkt meg et dagtid treff med deg. Knuller deg der du vil og har lyst til å fiste deg til mange orgasmer. Send en pm hvis du har lyst. Jeg er ren, kåt og klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg