Gå til innhold

Kåt kvinne i Oslo


Gjest Sommerful

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerful

Desverre har jeg ikke fått lastet opp bilder enda.., men det går kanskje ikke rett etter at man har opprettet bruker?

 

Er for tiden sykemeldt, er mer eller mindre konstant kåt og tyen ercpå jobb hele tiden og har ikke energi til mer enn litt når han er ferdig på jobb..

 

Drømmer om masse deilig pikk, i fitra, i rompa og litt i munnen...

 

Med kondom så klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stallion80

Heisann, det er bare å ta kontakt! Er i Oslo i hele kveld og imorgen. Mvh super stud'n Stallion ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stallion80

Heisann, kjekk og spenstig mann på 32, Oslo. klar for å ta deg hardt i alle hull! Bare å ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerful

Fremdeles kåt..! Har ikke blitt noe siden siste treffet, men nå har jeg barna hjemme fra ferie og får vel ikke flere muligheter før skolestart.. :/ fantaserer om store, stive og deilige pikker, klare for den våte kåte fitta mi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny7979

hei sommerful :-) jeg vil gjerne møte deg. jeg jobber overalt i byen og er tilgjengelig på dagtid . lyst til å møtes;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerful

Mmmm, deilig å høre at så mange er klare for meg :) legg meg til på msn, der har jeg bilder jeg kan dele ;) og send meg gjerne bilder av dere oxo ;)

 

---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:27 ----------

 

Frem til skolestart har jeg veldig vanskelig å få til å treffe noen, har barn i skolealder hjemme. Men gi lyd, fortell meg hva du vil skal skje, så tar jeg kontakt med de som tenner meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...