Gå til innhold

en gammel kjenning er på besøk


iorna

Anbefalte innlegg

I går ringte en gammel kjenning henne.

Hun har kjent ham i tyve år, siden hun var 18. De har ofte møttes, alltid hatt sex, god sex.

Etter at vi ble kjærester har hun ikke truffet ham, men i går ringte han og ville gjerne treffe henne, og hun ville gjerne også.

JEG ville VELDIG gjerne. Jeg har snakket i 2 år om at hun skulle ta kontakt med ham igjen, men hun ville vente til han meldte seg.

Når han først gjorde det var hun ikke vond å be. Jeg så med en gang på måten hun beveget seg på når hun fortalte han hadde ringt at hun var kåt. VELDIG kåt.

 

Jeg ble forvist til kontoret og sitter her og jobber og venter.

Jeg vet han kom kl 20, etter det har jeg ikke hørt noe.

Jeg tolker det til at de er så vilt opptatt med hverandre at hun ikke har tid til å sende en sms en gang.

Deilig tanke

 

jeg skriver videre så snart jeg vet mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, midnatt fikk jeg telefon om at han var gått og jeg var hjemme på 5 min.

De hadde bare sittet en kort stund og pratet før driftene tok overhånd.

Kort fortalt knullet de som gale, hun kom 8 ganger og sprutet voldsomt, noe som tente ham enda mer.

De hadde aldri hatt så bra sex sammen før og avtalte og møtes igjen så snart som mulig.

Da jeg kom inn døren lå hun sprikende på sengen med hans sed rennende ut av seg. Hun vet dette gjør meg gal og vi holdt vel på en time til før vi begge bare sovnet.

 

en deilig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Han har ringt!

Spurte om de kunne møtes i kveld.

Hun er egentlig på en annen fest mens jeg er hjemme med barna.

Hun svarte at hun gjerne ville treffe ham og at hun skulle ta kontakt med ham når hun hadde vært så lenge på festen at hun med en god unnskyldning kunne komme unna.

Jeg skal sitte hjemme i kveld og vente på meldinger. . . veldig opphissende. . .

jeg kommer med mere etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte henne opp på festen for en time siden, hun gikk ut av bilen dødssexy kledd og sexy blikk på meg.

Jeg sa: Du vet du har lov til ALT!

"Jeg vet" sa hun "og jeg har lyst, men vi får se hva som byr seg her da, elsker deg, sender deg sms hvis noe er på gang"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...