PS40 Posted July 8, 2012 Posted July 8, 2012 (edited) Har en deilig kone som kunne tenke seg å bli knullet av en eller to mens jeg ser på/deltar, kanskje filmer???. Send bilder **mailadr fjernet i hennhold til forumets regler** som jeg kan friste med så avtaler vi tid og sted:o Vi bor i Drammen. Edited July 8, 2012 by Kinky6 Quote
Guest Stallion80 Posted July 8, 2012 Posted July 8, 2012 Bare å ta kontakt, lekkert par fra Vestfold hilser. Mvh A&E Quote
Snetingdal Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Bare å melde seg på her kanskje? Bare ta kontakt:-) Quote
mørk-gutt27 Posted July 12, 2012 Posted July 12, 2012 Har en deilig kone som kunne tenke seg å bli knullet av en eller to mens jeg ser på/deltar, kanskje filmer???. Send bilder **mailadr fjernet i hennhold til forumets regler** som jeg kan friste med så avtaler vi tid og sted:o Vi bor i Drammen. hei er en kåt og leken kar på 28 fra oslo som søker seriøse treff. har erfring med par. ta kontkt seriøs og diskre, Quote
Guest Drammensgutt Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 30årig Bull fra Drammensområdet her! Stiller gjerne opp Quote
Recommended Posts