PS40 Skrevet 8. juli 2012 Share Skrevet 8. juli 2012 (endret) Har en deilig kone som kunne tenke seg å bli knullet av en eller to mens jeg ser på/deltar, kanskje filmer???. Send bilder **mailadr fjernet i hennhold til forumets regler** som jeg kan friste med så avtaler vi tid og sted:o Vi bor i Drammen. Endret 8. juli 2012 av Kinky6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 8. juli 2012 Share Skrevet 8. juli 2012 Bare å ta kontakt, lekkert par fra Vestfold hilser. Mvh A&E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 9. juli 2012 Share Skrevet 9. juli 2012 Bare å ta kontakt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 10. juli 2012 Share Skrevet 10. juli 2012 Bare å melde seg på her kanskje? Bare ta kontakt:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørk-gutt27 Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Har en deilig kone som kunne tenke seg å bli knullet av en eller to mens jeg ser på/deltar, kanskje filmer???. Send bilder **mailadr fjernet i hennhold til forumets regler** som jeg kan friste med så avtaler vi tid og sted:o Vi bor i Drammen. hei er en kåt og leken kar på 28 fra oslo som søker seriøse treff. har erfring med par. ta kontkt seriøs og diskre, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannkjekken Skrevet 16. juli 2012 Share Skrevet 16. juli 2012 Bare å ta kontakt 30 fra Drammen her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 30årig Bull fra Drammensområdet her! Stiller gjerne opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.