PS40 Skrevet 8. juli 2012 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Har en deilig kone som kunne tenke seg å bli knullet av en eller to mens jeg ser på/deltar, kanskje filmer???. Send bilder **mailadr fjernet i hennhold til forumets regler** som jeg kan friste med så avtaler vi tid og sted:o Vi bor i Drammen. Endret 8. juli 2012 av Kinky6 Siter
Gjest Stallion80 Skrevet 8. juli 2012 Skrevet 8. juli 2012 Bare å ta kontakt, lekkert par fra Vestfold hilser. Mvh A&E Siter
Snetingdal Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Bare å melde seg på her kanskje? Bare ta kontakt:-) Siter
mørk-gutt27 Skrevet 12. juli 2012 Skrevet 12. juli 2012 PS40 skrev: Har en deilig kone som kunne tenke seg å bli knullet av en eller to mens jeg ser på/deltar, kanskje filmer???. Send bilder **mailadr fjernet i hennhold til forumets regler** som jeg kan friste med så avtaler vi tid og sted:o Vi bor i Drammen. hei er en kåt og leken kar på 28 fra oslo som søker seriøse treff. har erfring med par. ta kontkt seriøs og diskre, Siter
Gjest Drammensgutt Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 30årig Bull fra Drammensområdet her! Stiller gjerne opp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.