Mannebeinet Skrevet 3. juli 2012 Share Skrevet 3. juli 2012 Hei Har forsøkt å lese meg opp litt her.... men jeg må bare innrømme det: det er mange ord og begreper jeg ikke helt forstår. Er det en slags ordliste/ordforklaring her? Er det noen som kan forklare meg de ulike rollene som finnes her? Ellers må jeg si at det er mye spennende å lese og se her inne. Fantastisk at det finnes slike sider! Snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 4. juli 2012 Share Skrevet 4. juli 2012 Det meste skulle vel finnes på nett. Synest å huske at norcuckold også hadde mer opplysniger før. Lykke til med nettsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannebeinet Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 5. juli 2012 Jo, jeg fant litt, http://www.cuckoldfantasies.com/cuckolds_and_bulls.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.