Gå til innhold

Deilig våt helga


Gjest Maggio68

Anbefalte innlegg

Gjest Maggio68

Lørdag fikk eg en telefon fra dem (paret) at de var i Bergen.. De ville overraske meg.. Vi har en god tone sammen..Snakker om alt.. Hadde ikke sett dem i nok måneder.. De hadde lyst til å treffe.. Det var ganske seint om kveld men tenkte eg at et par pils ville det ha gjort godt..mens eg var på vei ned fikk eg beskjed til å dra direkte til deres hotell..Traff mannen ned og hadde vi et prat og et pils og da fikk eg beskjed at hun ventet på meg på rommet... Der ventet hun.. Sexy undertøy og blind foldet.. Mannen hadde satt opp en lap-top med kamera i hotell rommet med tilknitting til hans lap-top som han hadde med seg ned i baren..(hvordan han klarte det har jeg ikke peiling på) Så han kunne se mens han tok seg et øl..Å vite at han sa alt fra distanse, uten forstyrre oss, ga meg og dama-en en ekstra kikk..Det var en kjempe deilig opplevelse..

 

Dagen etterpå, traff vi over en kaffe..Og da var vi alle kledd for å ta en tur opp til Fløyen.. Været var ikke det beste,det regnet men vi bor jo i Bergen..Da vi kom opp tok vi veien mot sandviken.. Der er mye skog på vei.. Vi hadde snakket om noe uker før om å ta en tur gjennom skogen og leke der.. Den var en perfekt dag.. Vi kom ganske lang og da tok eg dama en med meg i skogen og mannen fulgte etter.. Vi kom til et område hvor man er ganske beskyttet til forbigående. Det regnet men det var varmt.. Vi begynte å kline og vi presset mot hverandre hardere og hardere.. Mannen hennes stå litt lengre borte og så på alt som skjedde..Vi hadde ikke alle verdens tid, og vi ble våtere og våtere..Hendene mine gikk under hennes jakke og fikk føle varmen av kroppen hennes..

Til min overraskelse hadde hun bare bh under, for å spare tid.. samtidig følte eg at hun begynte å massere kukken min...Eg åpnet henne jakke og tok av bh-en (ikke noe lett når man har våte hender) og kysset, slikket brystene hennes.. Varm og fulle var dem.. I bakgrunn hørte vi mannen ble mer og mer opphisset..Hun la gripen hennes over meg og gikk ned på knee og kysset og bitet utstyret mitt.. Da ble plutselig 'zippen' min åpen.. Føler varmen fra munnen og tungen hennes er noe som jeg kommer aldri til å bli vant till.Alltid som første gang.. Hun kjørte og suget med soft og lidenskapelig 'touch', noe som gjøre det vanskelig ikke å komme fort- Jeg snu meg rundt for å se mannen og med litt overraskelse sa eg at han hadde begynte å leke med seg selv. Da smilte eg.. Likte at han tente på å se kona med meg..Eg følte blodtrykket mitt blir stadig høyere og ble kåtere.. Eg tok hun opp og dro buksene henne ned.. Begynte å kysse mellom lårene og gikk stadig nærmere til sentrum.. Tok meg tid rundt musa hennes med både leppene og tungen..Jeg stoppet over trusene og blåste litt varm luft på kjønn leppene.. Eg flytte over på sida trusene og kysset og slikket kjønns hennes.. Eg mistet kontakt med tiden da eg var der..hennes varm kroppen, hard pust, bevegelse, hendene som presset hodet mitt mot hun var som narkotika for meg.. I tillegg hørte vi mannen som ble mer og mer opphisset..Tiden gikk fort..Og av og til hørte vi folk som gikk forbi.. Regn ble litt hardere og da måtte vi skinte oss litt..Eg stå opp og presset kukken min mot hun..Lekte litt med hodet inn og ut og følte hun som våtere og våtere og da klarte eg ikke lenge..Eg måtte komme meg inne.. Hun sto med ansiktet mot ansiktet mitt... Vi begge pustet på samme tempo...Eg snu meg rundt og spurte mannen om han ville bli med.. Han nektet fordi han ville se meg komme over hun... Eg hadde veldig lyst til å ha hun få orgasm og komme og, akkurat som vi hadde gjort dagen før.. Hun sa at det var det første gang at hun ble tatt stående og det likte hun veldig..

 

Tiden gikk fort..Og halv time hadde gått allerede.. Eg snudde hun rundt og tok hun bakfra.. Da inviterte jeg mannen henne og fikk hun suge han mens jeg tok hun... Det likte hun og han og.. Vi kjørte på denne stilling til mannen klarte å komme direkte på ansiktet hennes..Eg tok ikke min ut da eg kom, siden hun hadde lyst på det..

 

 

Av og til kommer overraskelser på en helt uventet måte..

Jeg hadde faktisk sett meg en rolig og avslappende helga.. men..men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...