Gå til innhold

Meg og min hotwife......


Anbefalte innlegg

Oslo 26.06. .... Jeg sitter på mitt hotellrom. Hun har fått meldingen, og snart dukker hun opp. Sexy kledd, lenge siden sist. Hun kommer inn, jeg sitter naken i stolen. Hun synker på kne og gaper over min stolthet som allerede er klar da jeg vet at hun er god på dette. Jeg tar opp min mobil. knipser et par bilder nå hun har hele nede i halsen. Hun elsker dette. Sender bildene til henne på MMS. Hun liker å snede disse videre:-) Filmsnutt også mens hun slikker, suger og forteller hvor nydelig det er å igjen suge på min harde kuk. Hun "forteller" mens jeg fimer,og jeg vet at om noen minutter sitter det en kåt mann og ser på denne filmen et annet sted i byen. Hun sender videre når jeg kryper ned mellom henens varme lår og suger i meg en varm knopp og hennes våte safter... Vi stopper opp, hun smiler, og tar i mot mine meldinger... MMS klar til bruk. Sender, og deretter setter hun stumpen mot meg. klar til bruk, trenger jeg meg inn i denne varme våte kvinnen. Telefonen hennes ringer. Hører hun snakker med ham, forteller hva som skjer. Hun forteller at neste gang kan han være med å se..... Kankje delta. Hun elsker dette, og han høres på høytaler hvor han spør i detalj... Han får beskjed om å onanere,,, men ikke komme. Hun kommer derimot. Har nok blitt lite sex i det siste. Skjelver, stønner og et lite skrik kommer. Hun snur seg. Jeg sal suges tom:-) Ny filmsnutt. Vanskelig når hun til de grader jobber med min stolthet. Kjenne det presser på. sier i fra,men hun barre fortsetter,. Kommer inn i hennes munn. Hun svelger ikke. Hun tar alt inn, fortsetter å holde den i munnen. Kjenner allerede at den vokser igejn. Snart klar. til ny runde. Hun slutter omsider og lar alle miine safter forsiktig renne nedover brystene der en rød blonde-BH tar imot. "Denne skal han kjenne på når jeg er hjemme.....". Vi har det ikke travelt. Han får ny film der hun viser på nærbilder min sæd rennede ut av munnen. Smiler og sier hun skal fortsette med en gang til. Denne gangen setter hun seg opp på meg med ansiktet i mot meg og rir som besatt. Nok en gang bilder..... Skal ha masse valuta for ham der hjemme. Vi kommer sammen, og denne gangen kommer hun fort opp i trusa. Skal ikke "miste noe".. Kler på seg og forsvinner med et "på snarlig gjensyn" . Kommer en melding fra ham til meg.... Flott kveld. Kåt, og håper det er min tur når hun er hjemme:-) Venter bare på neste gang vi kan treffes. Alle tre elsker dette........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...