Fuckman1983 Skrevet søndag kl 14:50 Skrevet søndag kl 14:50 Otto skrev (20 timer siden): Jeg og min ex prøvde litt begge deler. Førstereisgutter måtte som regel bruke kondom, men de vi var trygge på kunne slippe. Hvor spruten ble avlevert kunne variere, hun tok i mot i alle hull. Hun kom også om hun ble tatt analt. Et godt minne var en gang da jeg knullet henne i misjonærstillingen hvor ansiktet hennes var fullt av sæd som ikke var min. Turn on 😋 Slikket du opp noe av sæden da? Siter
Brutal_Cuck Skrevet søndag kl 14:51 Skrevet søndag kl 14:51 Pirrende tanke om hun spurte meg om jeg var villig til å oppdra et barn unnfanget etter ubeskyttet sex med en Bull, der vi visste at det ikke var mitt fordi jeg alltid må bruke kondom…. Siter
Otto Skrevet søndag kl 15:15 Skrevet søndag kl 15:15 Fuckman1983 skrev (25 minutter siden): Slikket du opp noe av sæden da? Nei. Det var aldri vår greie. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.