Gå til innhold

Når katta er borte danser musa ..... i sengen


osloCouple

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid forsiktig oppfordret kona til å ha seg noen utenomekteskapelige eventyr, og for 10år siden var det nære på men hun gikk aldri over streken. Kona er nå blitt 35år og er fortsatt sexy som bare det. Hun har utstråling og et frekt glimt i øyet som kommer ekstra godt frem etter noen glass med vin. Sexlivet vår har de siste årene vært nokså labert, noe som kanskje ikke er så unormalt med små barn og et aktivt familieliv.

For noen uker siden var vi på en herlig langweekend i Budapest, der vi fant tilbake til den gamle tonen igjen. Hun fortalte at hun etter å ha byttet p-pille var blitt langt kåtere enn hun hadde vært på 10år. Det ble en helg med masse deilig sex, og en god del snakk om seksuelle fantasier. Hun lurte på om jeg fortsatt hadde fantasier om henne og andre men, noe jeg ærlig måtte innrømme at jeg hadde. Etter mye fleiping rundt temaet, merket jeg meg at navnet på en kollega stadig ble nevnt. Hun hadde tidligere ved flere anledninger snakket varmt om Ole, men nå fikk jeg en følelse av at hun likte han veldig godt. På et direkte spørsmål svarte hun fleipende tilbake at hun godt kunne tenkt seg en runde i senga med han. Jeg spilte ballen tilbake og minnet henne på at de hadde fredagspils førstkommende fredag. Hun så på meg med et frekt blikk og svarte at det passet jo usedvanlig godt siden jeg skulle gå Birken og barna skulle til en venninne. Jeg kjente det stakk litt i magen, men samtidig var det noe ved dette som pirret meg.

 

Påfølgende uke ble det ikke mer snakk om dette, men på fredag når hun kom fra jobb hadde hun vært innom en skobutikk og kjøpt seg nye støvletter. Hun tok på seg støvlettene og spurte om jeg trodde hun ville få has på Ole med disse på seg? Jeg kjente at jeg stivnet i buksa, før jeg fikk stotret frem at jeg trodde hun kunne få has på selveste Brad Pitt med de høye hælene. Så bra sa hun da blir det kanskje noe på meg i kveld. Igjen kjente jeg en stikkende følelse i magen. Hva var det jeg hadde satt i gang? Ville jeg klare å takle dette?

 

Jeg fullførte pakkingen av diverse ski utstyr og tok farvel med henne. Det siste jeg gjorde var å ønske henne en fin kveld på byen, samt en oppfordring om og ikke være for slem. På kjøreturen opp til Rena boblet hodet over av tanker på hva hun kunne finne på ute på byen. Jeg ble både sjalu og kåt, men aller mest kåt. Satt vel med ståpikk store deler av turen opp. Kvelden gikk med til forberedelser til morgendagens strabaser, men jeg kunne likevel ikke helt løsrive meg fra tanken om hva fruen kunne finne på ute på byen. Sendte flere SMS for å høre om hun fant formen, men fikk svarene jeg fikk antydet vel at det ikke helt ble den store kvelden på byen. Ved midnatt gikk jeg til sengs og det siste jeg gjorde var å sende henne en SMS med beskjed om å gi beskjed når hun var trygt hjemme slik at jeg ikke ble liggende å engste meg. Jada det skal jeg gjøre kjære, og det blir ikke så lenge til jeg reiser hjem.

 

Med disse betryggende ordene i hodet var det ingen problemer med å få sove. Klokken 00:48 ble jeg vekket av at jeg mottok en SMS. Jeg regnet med at det var fruen som skulle gi beskjed om at hun var hjemme, men fomlet likevel frem mobilen for å sjekke. Har vi kondomer lød meldingen. Jeg holdt på å falle ut av sengen. Trøtt var jeg i alle fall ikke lenger, og pikken gikk fra 0 til 100 på sekunder. Hva i alle dager var det hun holdt på med? Jeg sendte en melding tilbake der jeg spurte om hun hadde tenkt å knulle noen og svaret jeg fikk var vent å se. Jeg trodde ikke mine egne øyne. Var fruen gått helt av hengslene? Jeg forsøkte å ringe henne men fikk ikke svar. Hva skjer i andre enden. Et hav av følelser overveldet meg, men mest av alt kåtskap. Pikken banket som bare det, jeg ble virkelig kåt av dette. Jeg forsøkte å ringe en gang til, men fikk ikke svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minutter senere ringte hun tilbake. Hei kjære du må være stille. Jeg skjønte ingen ting, men lyttet for å høre om jeg fikk noen forklaring. Sekunder senere kunne jeg høre en manns stemme. Hadde hun virkelig tenkt å gjennomføre det hun hadde tullet med i Budapest. Jeg var i sjokk, men samtidig veldig kåt. Jeg kunne høre henne snakke med en mann, men klarte ikke å skille ut hva de snakket om. En liten stund etterpå kunne jeg høre forsiktige stønn fra henne. Det kunne høres ut som om hun ble slikket. Jeg ronket og merket at jeg var nære ved å komme. Hele situasjonen var utrolig opphissende. Jeg måtte roe ned behandlingen av meg selv for å utsette orgasmen. Etter et øyeblikks stillhet hørte jeg plutselig et langt stønn. Å ja herregud, kom det fra henne. Ike etterpå kunne jeg høre senga knake, og stønnene til fruen ble høyere og rytmiske. Det var enkelt å skjønne at hun ble knullet. Knakingen og stønnene tiltok. Jeg syntes jeg flere ganger kunne høre henne stønne frem au au, men var ikke sikker. Var han for voldsom med henne? Stønningen tiltok, men hver gang han satte opp tempoet virket deg som om hun falt av lasset. Kunne høre henne svare bekreftende, når han spurte om hun var nær ved å komme.

 

Like etterpå ba hun om å bli tatt bakfra. Når kunne jeg høre stønnene hennes mye bedre, sikkert fordi hun var kommet nærmere telefonen. Hun stønnet svært kraftig så jeg skjønte at hun hadde det godt, men hver gang han satte opp tempoet stønnet fruen au. Det var helt tydelig at hun fikk vondt. Hva var det denne mannen gjorde mot min kone? Etter flere slike runder, stoppet knullingen og jeg kunne høre min kone si noe. En skapdør ble lukket og litt etter hører jeg han si noe om et show. Lyden som kommer avslører at kona har vært i skapet fisket frem et vibrerende egg. Knull meg hører jeg henne si. Han spør om han skal ta det rolig siden han bunner henne hver gang. Neida mmmmmmmmmm, svarer min kone. Da skjønner jeg at elskeren hennes må være kraftig utstyrt. Jeg er selv 17cm og har aldri verken følt eller fått beskjed om at jeg bunner henne. Ikke nok med at hun knuller en fremmed mann, har er kraftigere utstyrt en meg. En blanding av sjalusi og kåtskap jager gjennom meg.

 

Hun stønner kraftig når han starter opp igjen. Nå kan jeg høre at kona liker det, selv om han kjører på i et høyt tempo. Det kommer lyder fra henne jeg aldri har hørt før. Klarer ikke helt å avgjøre om det er nytelse eller smerte. Knirkelydene fra senga blander seg med konas stønn, som blir mer og mer intens. Til slutt kommer hun i et langt sammenhengende hyl. Jeg kommer nesten uten å røre meg selv. Kjenner jeg blir litt bekymret for om naboene hører henne. Vi bor i rekkehus og de fleste rundt oss vet at jeg er reist bort denne helgen. Tempoet avtar, men han fortsetter å knulle henne med lange rolige støt. Hver gang han trenger seg inn, stønner kona igjen på en måte jeg ikke hørt før. Hun har det godt, men av og til virker det som om det blir litt for mye. Slik holder de på en stund, mens stønnene til kona tiltar i styrke. Det varer ikke lenge før det igjen knirker kraftig i senga. Lyden fra vibratoren hennes blander seg igjen med lydene fra heftig sex. Noen minutter senere kommer igjen i en forrykende orgasme, som helt klart har potensiale til å kunne sende lydbølger inn i naboenes soverom. Jeg leker litt med pikken som er sprekkeferdig. Har bestemt meg for ikke å komme før jeg får snakket med henne etterpå. Håper at fruen har vett nok til å sende elskeren på dør, før naboene våkner. I telefonen hører jeg litt småsnakk, som går over i lyder som kan minne om klining, men jeg er ikke sikker på hva de holder på med. Etter fem minutter hører jeg endelig at noen flytter seg i senga. Du nederst hører jeg fruen si. Nå skal hun ut på ridetur tenker jeg. Sekunder senere hører jeg forsiktige stønn fra henne som sakte men sikkert tiltar i styrke. Minutter senere hører jeg igjen lyder fra henne jeg ikke har hørt før. Har en misstanke om at hun nyter dette på en måte som jeg ikke klarer å trylle frem i henne. Deilig og opphissende å høre på. Tempoet og knakingen i sengen tiltar. Stønningen fra min kone blir stadig kraftigere og hele tiden beveger hun seg inn i et spekter av stønn jeg ikke har opplevd tidligere. Stønnene hennes gjør at jeg til slutt ikke lenger klare å holde tilbake orgasmen. Jeg kommer med harde sprut og som en foss. Må til slutt fiske frem håndkleet fra ryggsekken for å kunne rydde opp etter meg selv. Hadde en fantastisk orgasme.

 

Etter å ha ryddet opp griset fra meg selv, konsentrerer jeg meg igjen om telefonen. I andre enden hører jeg at de prater sammen, men er ikke i stand til å plukke opp hva de snakker om. Jeg hører noen gå, og brått hører jeg stemmen til kona spørre om jeg er der. Etter å ha stotret frem et ja, spør kona om jeg har hørt noe, noe jeg må svare bekreftende på. Hvor er han spør jeg. I dusjen. Var det godt spør jeg. Mmmm ja. Noe som frister til gjentagelse. Ja absolutt. Var han stor. Ja kommer det kort fra kona. Større en meg? Ja ganske mye. Var det godt? Litt vondt, men også veldig godt. Det hørtes ut som om kona fortsatt var kåt. Jeg må legge på nå sier hun. Ring meg når du kan sier jeg. Klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...