Gjest Herman69 Skrevet 22. juni 2012 Share Skrevet 22. juni 2012 Kjekk mann fra Østfold som har ferie nå og lenge fremover. Søker par/kvinne som ønsker besøk på dagtid. Eller komme på besøk hos meg. Håper på spennende kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Herman69 Skrevet 29. juni 2012 Share Skrevet 29. juni 2012 Hmmm, det var da ikke mange nei, hehe.. Fortsatt god sommer folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellesGlede Skrevet 30. juni 2012 Share Skrevet 30. juni 2012 God sommer! Du får komme til oss uti Middelhavet:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Herman69 Skrevet 1. juli 2012 Share Skrevet 1. juli 2012 Hei, hei.. Ja, det kan jeg jo absolutt gjøre :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 9. juli 2012 Share Skrevet 9. juli 2012 Tilgjengelig på dagtid i Oslo jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Herman69 Skrevet 22. juli 2012 Share Skrevet 22. juli 2012 Bare til å ta kontakt, ferietid er fantastisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.