osloCouple Skrevet 28. mai 2010 Share Skrevet 28. mai 2010 Min frekke deilige kone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 28. mai 2010 Share Skrevet 28. mai 2010 ... nice ass ... Hmmm ... vil gjerne ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 28. mai 2010 Share Skrevet 28. mai 2010 Herlig! likte personlig det uten string best;) haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloCouple Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Share Skrevet 31. mai 2010 Her en bildet fra en SMS jeg fikk fra min kone, som er tatt etter å ha blitt knullet av sin elsker i nesten 2 timer..... Det siste elskeren gjorde var å legge igjen sin store ladning med sæd før han dusjet og forlot hotellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloCouple Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Share Skrevet 31. mai 2010 Hvorfor kan de ikke være like store og deilige hele tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 1. juni 2010 Share Skrevet 1. juni 2010 Her en bildet fra en SMS jeg fikk fra min kone, som er tatt etter å ha blitt knullet av sin elsker i nesten 2 timer..... Det siste elskeren gjorde var å legge igjen sin store ladning med sæd før han dusjet og forlot hotellet. ... herlig ... ... ville elske å bli med ... når hun går ut igjen ... ... gleder meg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 1. juni 2010 Share Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor kan de ikke være like store og deilige hele tiden? ... mhmmmm ... ... hvordan det ville være å bryte dem rundt pikken min ... ... klar til å ta en chence ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodno Skrevet 3. juni 2010 Share Skrevet 3. juni 2010 Det var noen utrolig deilige bilder:) Håper det kommer flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 11. juni 2010 Share Skrevet 11. juni 2010 Må si at elskeren hennes er en utrolig heldig kar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet 28. august 2010 Share Skrevet 28. august 2010 Hvorfor kan de ikke være like store og deilige hele tiden? Skulle gjerne slengt kukken mellom de deilige puppene dine. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robz Skrevet 3. desember 2011 Share Skrevet 3. desember 2011 utrolig vakkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.