osloCouple Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Min frekke deilige kone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyLuke Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 ... nice ass ... Hmmm ... vil gjerne ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Herlig! likte personlig det uten string best;) haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osloCouple Posted May 31, 2010 Author Share Posted May 31, 2010 Her en bildet fra en SMS jeg fikk fra min kone, som er tatt etter å ha blitt knullet av sin elsker i nesten 2 timer..... Det siste elskeren gjorde var å legge igjen sin store ladning med sæd før han dusjet og forlot hotellet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osloCouple Posted May 31, 2010 Author Share Posted May 31, 2010 Hvorfor kan de ikke være like store og deilige hele tiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyLuke Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Her en bildet fra en SMS jeg fikk fra min kone, som er tatt etter å ha blitt knullet av sin elsker i nesten 2 timer..... Det siste elskeren gjorde var å legge igjen sin store ladning med sæd før han dusjet og forlot hotellet. ... herlig ... ... ville elske å bli med ... når hun går ut igjen ... ... gleder meg ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyLuke Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Hvorfor kan de ikke være like store og deilige hele tiden? ... mhmmmm ... ... hvordan det ville være å bryte dem rundt pikken min ... ... klar til å ta en chence ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prodno Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 Det var noen utrolig deilige bilder:) Håper det kommer flere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloParet77/78 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Må si at elskeren hennes er en utrolig heldig kar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulldog Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Hvorfor kan de ikke være like store og deilige hele tiden? Skulle gjerne slengt kukken mellom de deilige puppene dine. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robz Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 utrolig vakkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts