Gå til innhold

Dama gjør seg klar ;)


Gjest Dykker80

Anbefalte innlegg

Gjest Dykker80

Herregud dama gjør seg klar i dette øyeblikk for og dra ut på vift:D Hun har satt på meg kyskhetsbelte og jeg fikk akkurat kjent på musa hennes og den er mye våtere enn når vi har sex rødmer^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80

Fikk akkurat en melding av dama.." Jeg må suge ham mens vi kjører bil til vi kommer frem til båten hans" rødmer er så jævelig kåt og jeg får ikke runket den ynkelige pikken min :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80

Fikk ny meld " Sugd ham litt nå. Å han har kost med rumpa og musa mi. Venter på litt varme i båten før jeg kan kle av meg "

 

---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:27 ----------

 

" blir her i natt"

 

---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

 

" du kan ihvertfall ikke forvente at jeg kommer hjem i natt. Kansje han disker opp med flere menn til meg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80

Oi dama gjorde en bommert i natt :( vi har alltid hatt en en regel at kyssing ikke er tillat pga vi vil beholde noe for oss selv. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg diskuterte det med den forrige hotwifen jeg traff, nettopp av den grunnen. Spurte henne etter at vi hadde kysset litt.

 

I samme situasjon ville jeg synes at det var litt hellig, at det var mer intimt enn selve sexen. Det viste seg at de også hadde gjort seg samme tanke, så den grensen høres fornuftig ut. Men i deres tilfelle hadde de funnet ut at dette ble en vanskelig grense fordi det nesten ble vanskelig å unngå "in the heat of the moment".

 

Min konklusjon blir altså at ja, jeg forstår grensen, og ja, jeg forstår at den ble overtrådt. Ta det opp igjen og sett grensen på nytt hvis det er mulig. Og ikke minst, sett pris på at hun valgte å fortelle deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80

Takk for fine tilbake meldinger og takk til deg Manndom. Det er akkurat slikt vi har tenkt også pga vi føler dette er mer intimt og vil beholde noe for oss selv, da vi føler at det er kun forbheoldt oss som kjærester og det er noe spesielt vi har sammen. Hun har hatt sex med mange uten og trådd over denne grensen, men igår natt skjedde det :( jeg elsker denne jenta over alt på jord og ingenting har forandret det ennå...men det føles som jeg har mistet en viktig bit av meg selv :( jeg ønsker ikke ha disse vonde tankene i hodet, ønsker og begynne på nytt men vet at det kansje er umulig fordi jeg kansje aldri kommer til og få den tillitten til henne som jeg hadde før :(

Ønsker så sterkt og stole på henne og få det tilbake slik det var før...er så jævelig vondt akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://norcuckold.com/showthread.php/631-Deilig-utroskap?p=3107#post3107

 

Grunnen til at jeg tror du kan nyte dette etterhvert, er at noe lignende har skjedd med meg før. Det gjorde vondt i starten, men etter noen uker ønsket jeg bare hun hadde gått enda lengre. Og det har forsterket mine ønsker om flere sideprang... Så for oss, gikk det veldig greit til slutt, og det forsterket alt etterpå.

 

Så gjør i hvert fall ikke noe overilt før det har fått synke litt inn... er midt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg empatiserer så absolutt med deg Dykker...

Når ett tillitssymbol, som dere har gjort dette til, brytes, så gjør det vondt.

 

På den andre siden så er det min oppfatning/erfaring at den slags restriksjonsbaserte tillitssymboler i beste fall er uheldige.

 

Dersom det er din oppfatning at du, som cuckold i kyskhetsbelte, skal kunne legge begrensninger og bestemmelser på Hotwifens handlinger og gleder, så må du klart og tydelig fortelle henne at hun er bare fri til å gjøre de tingene som du gir tillatelse (?) til.

Og at hun, i kåtskapen og gleden av sine opplevelser alltid skal holde igjen og ikke la seg helt gå.

 

Beklager at dette blir såpass direkte, men på tide å finne plassen sin og huske hvem som har nøkkelen til kyskhetsbeltet....

 

Lykke til i din nye frihet.

 

/DB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...