Gå til innhold

Par søker etter bifil mann


Gjest Dykker80

Anbefalte innlegg

Gjest Dykker80

Hei vi er et bifil par på 21 og 31 som har interesser innen bdsm/cuckolding og poly.

 

Hun har lenge fantasert om og ta inn en tredje part/ kjæreste til inn for og bo sammen med oss. Og nå føler vi at tiden er inne for og prøve ut denne fantasien.

Du må være en åpen og ærlig person som kan dele livet med andre.

Ser helst at du er bifil da vi kan få det mer spennende og fint sammen sexuelt.

 

Kan jo også fortelle at mannen i forholdet har en jobb hvor han er 3 uker på og 3 uker hjemme. Så du får også endel alene tid med meg

 

Vi ønsker kun svar fra seriøse søkere med bilde.

 

Vi ser også at din alder er mellom 24-42

Vi bor i Grenland i Telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Bifil mann fra Vestfold søker et hyggelig par som kunne tenke seg en ekstra mann av og til. Jeg kan nok ikke flytte inn hos dere, men kommer gjerne ofte på besøk på dagtid og kvelder / netter av og til. La meg høre fra dere om det kan være interessant.

 

 

 

Hei vi er et bifil par på 21 og 31 som har interesser innen bdsm/cuckolding og poly.

 

Hun har lenge fantasert om og ta inn en tredje part/ kjæreste til inn for og bo sammen med oss. Og nå føler vi at tiden er inne for og prøve ut denne fantasien.

Du må være en åpen og ærlig person som kan dele livet med andre.

Ser helst at du er bifil da vi kan få det mer spennende og fint sammen sexuelt.

 

Kan jo også fortelle at mannen i forholdet har en jobb hvor han er 3 uker på og 3 uker hjemme. Så du får også endel alene tid med meg

 

Vi ønsker kun svar fra seriøse søkere med bilde.

 

Vi ser også at din alder er mellom 24-42

Vi bor i Grenland i Telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...