Gå til innhold

Vi hadde snakket om det lenge


Rosette

Anbefalte innlegg

Vi hadde snakket om det lenge. At jeg skulle treffe en annen alene, uten at DU var med. Jeg hadde holdt igjen. Var litt engstelig og redd for hva som evt. Kunne skje. Vi hadde en for hånden som var veldig interessert. Vi hadde truffet han sammen en gang før sammen for 3 år siden. Den siste tiden hadde det vært en del mailer fram og tilbake. Det var vanskelig å helt finne noen tid til overs. Vi skulle nå tilbringe 3 uker på campingvognen sammen med familie og trodde vel ikke at vi skulle få noen anledning til ”eventyr” utenom. Men i bakhodet lå det der når jeg pakket, så jeg passet på å ta med noe sexy undertøy i baggen ! Allerede første uken var det en del sms på telefonen og du backet meg veldig opp, å sa du kunne passe barna og at jeg kunne dra. Så bestemte jeg meg, jeg ville gjøre det selv om jeg hadde sagt at jeg aldri ville dra alene uten deg. Fredagen kom. Du og jeg tok en tur til byen og handlet litt mer undertøy og strømper. Vi var nok veldig spent begge to ! Vi hadde sagt til barna at jeg skulle treffe noen jeg hadde gått på skolen med i kveld ute i Strømstad. Jeg må jo si jeg hadde en rar følelse i magen. Litt spent og samtidig ikke helt sikker på det jeg skulle gjøre. Kvelden kom og jeg pakket med meg det jeg skulle ha på meg i en veske. Så gikk jeg ned og tokk meg en omstendig dusj. Barberte meg nedentil og håpet at jeg skulle se innbydende ut. Jeg tok på meg alminelige klær og dro opp for å si hade til de andre. Det var litt rart å sette seg i bilen å vite at jeg skulle gjøre dette nå. Du så på meg og sa kos deg og ha det hyggelig, ring meg. Så blunket du lurt til meg før jeg kjørte.

Magen var opp og ned på de 40 min. jeg kjørte. Vi hadde avtalt å møtes på en bensinstasjon. Jeg hadde ikke stått der mer en 3 min. før han kom i en sort sportsbil . Han lurte på om jeg ville sette meg inn i bilen hans. Jeg var litt tvilende og ville helst kjøre fram til huset hans selv. Han sa at han var litt engstelig for naboene og hva de ville tro hvis jeg tok bilen opp dit. Jeg sa ok. Låste bilen og satte meg inn i hans bil. Jeg gav han et lite kyss og så kjørte vi til huset hans. Det tok ca 4 min før vi var framme. Vi snakket litt løst om jobb o.l til vi kom fram. Vel framme låste han opp for meg og jeg fulgte etter han inn i stua. Han sa han var veldig spent og at han var veldig nærvøs han også. Så kom han bort til meg og kysset meg. Jeg presset meg mot han og gjenngjelte kysset. Strøk han over hoftene og lente meg mot han. Slik stod vi en kort stund før jeg spurte han om ikke vi skulle ta en tur i boblebadet hans. Vi hadde jo gjort dette sist for 3 år siden og jeg syntes det var en veldig fin start. Han gikk for å fylle i vann i karret mens jeg fulgte etter han inn på badet. Jeg passet på å sende Deg en melding om at nå hoppet vi i karret !Inne på badet stelte jeg meg med rompa mot vasken å så på hva han gjorte. Han snudde seg og kom mot meg. Presset seg mot meg og begynte å kysse meg. Tungen hans fant min og vi stod slik å hisset opp hverandre. Jeg strøk han over kukken og klemte litt. Så begynte han å ta ned stroppene på toppen min og blottet den nye bh`n jeg hadde kjøpt . Han virket fornøyd med det han hadde sett så langt. Jeg spurte han om jeg var slik han hadde husket det fra sist og han sa ja, enda bedre. Så lirket han ned bh stroppene og bøyde seg ned og befølte brystene mine. Han lot tungen forsiktig leke med brystvortene mine til de knuppet seg. Det var veldig pirrende og spennende. Nå var karret fult med deilig varmt vann. Jeg så på han og sa at han skulle hoppe oppi først og sette seg med ryggen mot meg. Han så litt overrasket på meg men gjorde så dette. Jeg var raskt ute av klærne og smøg med oppe bak han slik at brystene mine berørte ryggen hans. Så slynget jeg begge bena rundt hoftene hans og lente meg mot han. Han strøk meg oppover leggene og la hodet bakover mot meg. Tror han syntes dette var pirrende. Forsiktig smøg jeg hendene mine rundt hoftene hans og fant pikken hans. Jeg spurte han om ikke han kunne snu seg rundt litt. Han var ikke sen om å gjøre dette. Han satte seg bort i det ene hjørnet og jeg stelte meg på alle 4. Så så jeg han inn i øynene før jeg nærmet meg han. Fingrene mine fant pikken hans. Med den ene hånden hjalp jeg han å heise opp hoftene og så lot jeg leppene mine finne veien til kukken hans. Forsiktig sugde jeg den helt ned til rota. Gjentok det samme flere ganger. Nå kjente jeg at noe skjedde. Gradvis ble den hardere og nå kunne jeg ikke lenger nå helt ned uten å brekke meg. Det var utrolig deilig og pirrende. Jeg følte at jeg hadde full kontroll på det som skjedde og det var betryggende og gjorde at jeg klarte å slappe av. Pikken hans likte seg i munnen min. Han bevegde hoftene mot meg og stønnet litt mens han la hodet bakover. Jeg lekte med kukkehodet hans, lot tungen kile rundt det og slikket hele staken fra bunn til topp. Så fikk jeg han til å heise seg enda litt lengre opp slik at jeg også fikk kost litt med ballene hans. Han holdt håret mitt oppe slik at det ikke skulle bli helt vått når jeg forsiktig lot tungen min berøre ballene hans. Jeg sugde forsiktig på dem så det ikke skulle være vondt. Det virket som han syntes dette var veldig pirrende. At pikken nå var stiv og klar var det ingen tvil om. Tydelig at han likte det jeg gjorde med han for han sa jeg bare kunne kose meg så mye jeg ville. Jeg sa jeg ville sende et bilde til Deg og det var helt ok. Jeg fant fram mobilen og forsøkte så godt jeg kunne å knipse noen bilder. Hendene hans befølte over meg og når jeg satte meg på huk og så opp på han fant hånden hans fram til skrittet mitt. Med en finger befølte han klitorisen min og litt etterpå kjente jeg at fingeren hans skled inn i meg. Han bevegde den deilig og jeg ble ganske så opphisset av dette. Det slapp nokk ut et stønn i ny og ne fra meg da. Han spurte om jeg kunne sette meg opp på ”setet” på boblebadet så han kunne få smake på meg. Jeg gjorte dette og ikke lenge etterpå var han der med tungen sin. Lot den slikke meg mellom kjønnsleppene og rundt åpningen. Samtidig brukte han fingeren sin på meg. Jeg kjente at jeg nå var begynt å bli våt og klar for mer og hadde jeg ikke spurt han om vi skulle gå inn på soverommet så tror jeg han ville ha kjørt pikken sin opp i meg der og da.

Han var tydelig vis også klar for mer, så han spratt ut av karret og fant fram 2 håndkler til oss. Jeg spurte om han ville gi meg 5 min på badet og det var ok. Han gikk inn på soverommet og jeg tørket meg. Så fant jeg fram undertøyet jeg hadde med meg i veska + de sorte strømpene. Så raskt jeg klarte smatt jeg inn i dette, sendte en melding til Deg at nå hoppet vi i køya og gikk inn på soverommet. Der lå han på sengen med lyset av. Han så overrasket ut når jeg kom inn og sa at han synes jeg så fin ut. Jeg la meg mellom bena hans og omsluttet kukken hans med leppene mine. Så sente du meg en melding. Kan du ringe så jeg kan få høre?? Jeg gjorde dette, snakket litt med han og holdt telefonen i nærheten mens jeg sugde kukken hans. Jeg ba han ta et bilde av meg når jeg lå slik og det gjorde han. Etter noen min hvor jeg gjorde meg flid med kukken hans ba han meg om jeg kunne legge meg på magen. Jeg gjorte dette og han begynte å beføle meg, smøg seg nedover og jeg kjente at tungen hans lekte med musa mi bakfra. Han slikket meg og lot fingeren gli inn i meg. Så kjente jeg at han la seg over meg og at kukken hans berørte rompa mi og kom framover. Han lot pikken skli fram og tilbake fra klitorisen min og fram til åpningen. Det var utrolig deilig. Jeg kjente at jeg nå var veldig klar og våt.Innerst inne kunne jeg bare tenke meg at han stakk den inn i meg, men noe holdt igjen og da jeg kjente at han nesten kom med pikken inn i meg sa jeg stopp og at vi måtte ta på gummi. Jeg tror nok at han også der og da bare kunne tenke seg å sklidd inn i meg. Begge var så klare og det var en kriblende spennende følelse i magen. Han fikk på seg gummien og la seg ned på ryggen. Satte et ben på hver side av hoftene hans og tokk pikken hans mellom fingrene mine. Så styrte jeg kukken hans mot åpningen min og lot meg synke ned over kukken hans. Den var noe lengre en din og traff godt opp i meg så jeg måtte ta det pent i begynnelsen for at det ikke skulle gjøre vondt. Jeg sa dette til han og han smilte. Jeg bøyde meg litt framover mot han slik at stillingen ble litt anerledes og det fungerte bra. Han brukte hoftene sine og banket pikken opp i meg. På dette tidspunktet ringte jeg til deg igjen. Bare slo nr og lot tlf ligge ved siden av oss på sengen slik at du kunne høre når vi ”klasket” mot hverandre.Jeg regnet med at du nærmest kunne se for seg hva jeg holdt på med. Jeg spurte han om ikke han kunne ta et bilde av meg når jeg red på kukken hans. Og det ville han mer enn gjerne. Så kom han over meg og pikken hans skled inn i meg på nytt, og jeg tok tak rundt hoftene hans og trakk han mot meg. Bevegde underlivet mitt mot hans. Han lot hoftene svinge og støtet inn i meg med raske bevegelser.han sa at han nærmet seg og ikke lenge etter kom han. Jeg reiste meg av kukken hans og gikk på badet og vasket meg.

Han ville ikke at jeg skulle dra ennå. Men det sa Jeg at det måtte jeg…

Jeg forsikret han om at jeg hadde hatt det helt topp. Så sendte jeg en ny melding til deg, at nå dro jeg om 5 min.

Vi satte oss i bilen hans igjen og han kjørte meg ned til vår bil. Jeg kysset han og takket for en fin kveld. Og håpet at vi kunne møtes igjen om ikke så lenge?

Så satte jeg meg inn i vår bil, skrev at jeg var på vei hjem og at jeg gledet meg til å komme hjem til deg Nå håpet jeg at bildene som ble tatt var ok og at du også syntes det hadde vært like spennende som jeg. Du hadde jo tross alt lånt ut kona di til en annen, og kun fått hørt litt av det som hadde skjedd

Jeg elsker deg utrolig mye og du er helt unik. Ikke hvem som helst som ville unt kona si en slik opplevelse uten at han selv var tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...