Gå til innhold

Reisebrev del 2


tøs

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri gjort dette før. Det er helt vilt egentlig å reise over halve Norge for å ha sex med noen jeg aldri har møtt før.

Sitrer i kroppen min. Føler meg skikkelig dirty.

 

Dusjer. Har på meg undertøyet. Bøyer meg fram å ser på meg selv i speilet. "For en kåt tøs du er " sier jeg til meg selv mens jeg ser meg selv i øynene , og smiler til meg selv .. rister på hodet. Sminker meg litt.

Drikker vin. Smører på leppestift en gang til. Mer. Passer bedre på en tøs som meg.

Men slikker meg så mye rundt munnen at det går vekk fort alikevel.

 

På senga ligger en collar Bullen har bedt meg kjøpe.

 

Gler meg..

 

Mannen min går rundt å ser sinnsykt kåt ut. Kommer bort og sjekker litt , kjenner på musa mi. "Set deg ned å slikk den litt" sier jeg og han mumler "åå ja" med kåt stemme og drar trusa litt til siden og slikker forsiktig.

Jeg ser ned på han , holder han bak nakken , løfter beinet og slipper han bedre til.

 

Skur han vekk. Går å setter på musikk. Fint hotellrom.. to bilder på veggen minner meg om fitter. Det er blomster..men nå minner alt om sex.

 

Tidligere gikk jeg i en kåt rus gjennom folkmengden i Oslo, på jakt etter sexy undertøy. Mannen som spiste is, ble til en som la haken sin i en våt mus og slikket på en klitt. Hånden til en dame på det runde rekkverket, fikk meg til å tenke på hånda hennes rundt en stor kuk.

Alle menneskene var sexobjekter i hodet mitt, så på bulen i buksa til en som gikk forbi , han så hvor jeg kikket og smilte til meg.

Tror jeg hadde "pul meg blikket" hele dagen. Mange øyer som fant mine. Ser på lettkledde damer . Er de kåte ? Har de akkurat knulla? Kjenner jeg er våt der jeg går.

 

Nå kommer han snart. Han som jeg har chattet med en stund.

Mannen min gikk ned for å møte han, jeg sitter her blindfoldet ..

 

Kjenner på strømpene mine , de får meg til å føle meg sexy .Ler, rister på hodet. Kjenner musa blir fylt med blod. Varmt...

Hører døren går opp. Kjenner jeg er litt flau, men smiler.

"Se her sitter tøsa ja.." De snakker seg imellom. Ordner med ting. Blander seg drinker. Overser meg.

 

Kjennes utrolig deilig ut å sitte her som en forventnigsfull billig tøs. De snakker ..men jeg klarer ikke fokusere på hva de snakker om.

Drikker litt vin. Kjenner på tightsen som er knytt rundt hodet. Snur hodet etter lyden av Bullen.

 

Han kommer bort , kjenner på meg , kysser meg. Sier noe, husker ikke hva.

 

-Herregud jeg er kåt, tenker jeg. Han har fast grep, er bestemt, ikke forsiktig. Liker det .

Hvordan ser han ut ? Får kjenne på han , tar på kuken hans. Fryser av spenning. Vil ikke vente mer. Ta meg og bruk meg , tenker jeg.

 

Når jeg får den i munnen er jeg ikke nervøs lenger. Da er jeg bare kåt.

"Slikk der, ta den helt inn... , sånn ja" Får beskjed om hva jeg skal gjøre. Lyr villig. Elsker å bli fortalt hvordan.

 

Han tar meg inn på soverommet, og hva skjer..? Minnene mine er hulter til bulter. Fikk på collaren, stramt ..hærlig. Nå er jeg ikke min eller mannen min sin lenger. Jeg er hans.

 

Får kuken i min våte mus endelig. Han er god, gir meg deilig hard knulling. Ligger på ryggen og kjenner han inne i meg før jeg har sett han.

 

Rått.

 

Vet at mannen min står å ser på. Ser for meg hvordan han ser ut nå. Hører han si "fy fan" ..vet han er dødskåt nå.

 

Med kuken inne i meg, drar han av meg blinfoldet. Jeg ser ikke klart, øynene mine må venne seg til lyset.

Jeg blir bare mer kåt når jeg endelig ser. Liker å se på han som er over meg, liker å se at han er kåt.

Og bak han i døra står mannen min, med en deilig bul på buksa, og ett blikk som forteller alt.

 

 

Han tar meg i alle hull, hardt og deilig. Trykker kuken så langt inn i munnen min at jeg kjenner den går bak , inn i halsen, det siste lille trykket, der han smetter inn bak kanten er rått.

Har hele kuken inne, holder den der. Når han drar den ut , renner slim og tårer.

Er dødsdeilig å bli munnknulla. Jeg elsker det.

 

Han beordrer meg i alle stillinger. Hengende med hodet over kanten på senga, på alle fire , opp etter veggen, med beina bak nakken...jeg lyr alt han sier. Gir meg ett klaps på puppene, rompa , kinnet ... drar meg i håret, collaren...

Når han knuller meg i rompa er det lenge siden sist. Men han har gjort det før, vet hva han gjør. Holder den innenfor en stund, lar meg sku meg bak selv..når han kjenner jeg har opnet meg , kjører han den helt inn. Det føles utrolig deilig.

Det er godt. Stønner som jeg skal bli sinnsyk når han tar meg hardt i rompa.

 

Jeg trenger å bli brukt skikkelig, og blir det. Vi har sex lenge, noen ganger kommer mannen min bort , tar litt på meg. Sier jeg er deilig, tar bilde av meg.

Får spruten langt inne i rompa mi. Mannen min slikker meg etterpå.

 

Dette er bare begyndelsen. Mye mer skjer denne helga. Alle husmødre burde bli grisknulla som meg i ny og ne. Det hadde de alle hatt godt av .

 

Forteller gjerne mer senere fuckers :cool: Nå ble jeg så kåt at jeg må ha en pause her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullen hadde kontrollen på kva jeg skulle gjøre denne helgen, og jeg hadde fått beskjed om å holde meg vekke

fra andre de siste to ukene før treffet. Dette var ikke så lett skulle det vise seg , og jeg havna i senga med ei en jente og en gutt

jeg kjenner. Det var ikke så lett å si nei når jeg hadde en jentemunn i musa og en deilig pikk i munnen for å si det sånn.

 

Derfor trodde jeg ikke det besøk av andre på hotellrommet. Det var straffen for å være så kåt at jeg ikke klarte å

holde meg. Men fikk visst litt mer enn jeg hadde ventet alikevel.

 

Ut på kvelden, etter en dag med mye sex, kom jeg ut av dusjen til to menn som tydelig hadde noen skumle planer. De såg

nesten lattermilde ut når de ba meg kle meg sexy med høye heler.

Jeg skulle gå ut på gaten, der ville jeg møte to unge menn/ gutter, og om de likte meg ville de bli med opp på rommet.

Snakk om å få puls.

 

Det var litt vind ute, selv om det var sol, så jeg tenkte at med en tynn topp uten bh under ,ville vinden få brystvortene mine

til å strutte. Og en trang kort sort bukse som viste formene mine, og sorte høyhelte sko.

Hadde ganske god følelse i den hovne musa mi når jeg tok heisa ned.

 

Det var to vakre unge gutter som ble med meg opp igjen bare minutter senere.

Tanken på at jeg skulle få kuken til begge gav meg frysninger, og drinken i sofaen gikk fort , før jeg tok de begge med meg inn på

soverommet og sparka døra igjen foran ansiktet på Bullen og mannen min.

Hørte protestene og gliste for meg selv , men visste at det ikke ville gå lenge før de kom å opna den igjen.

 

Her var det ikke mye snakk om å vente, jeg dro ut kuken fra buksa den ene mens jeg kjente på den andre med andre hånden. Han hadde veldig

stor kuk kjente jeg og smilte mens jeg tok den deilige , ikke langt mindre andre i munnen.

Det er ikke mye som tenner meg mer enn å kjenne dunking i kuken på tunga mi. Kjenne hvor hard den blir, og la tunga gli

langs kukhodet mens jeg ser inn i øynene på en kåt mann som tar meg i håret og trykker den inn.

 

Den andre gutten ville også ha, og begge sto foran meg med deilige stive pikker mot ansiktet mitt.

 

Gi bj til to unge gutter jeg aldri har sett før, etter ordre fra en Bull, med mannen min i rommet ved siden av.. det er så rått

og deilig.

 

 

Jeg roper på mannen min. Jeg forlanger han skal komme med kondomer. Han er lydig hjelpegutt. Ha igjen døra etter deg, sier jeg , og smiler for meg selv.

Han er sprengkåt, jeg vet det, og det tenner meg.

Jeg har på kondomen på den ene, med munnen. De samarbeider , kler av meg, tar på meg .. kysser, beføler puppene mine, fingrer meg,, jeg blir gal

av å ha to rådeilige gutter rundt meg.

Jeg legger meg bak i sengen og sprer beina. En deilig sprengkåt unggutt med stor , hard kuk råknuller meg mens en annen ser på.

 

Han snur meg rundt og knuller meg i rompa. Og mannen min kommer inn. Jeg har funnet ut at jeg elsker å se på han mens jeg blir knulla.

Det blir tatt bilder, og jeg får den store kuken kjørt hardt helt inn i rompa, lenge. Og når han spruter i kondomen,

drar jeg den av forsiktig. Tar kondomen i munnen, biter ett hull i den og suger i meg innholdet, svelger ned varm sæd.

Så går jeg og kysser mannen min.

 

Senere blir jeg knulla mer,,og sovner i senga hos Bullen. Med ryggen til mannen min, som låg bak meg med knallhard kuk som han

la inntil meg. Jeg lar han ha den 2 cm inn, ligger helt stille, kjenner han pulserer..før jeg drar meg bort. Krøller meg inntil Bullen og sovner .

Neste dag fikk jeg besøk igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...