elfag177 Skrevet 3. juni 2012 Share Skrevet 3. juni 2012 ...hele mitt liv? :-) Helt tilfeldig kom jeg over denne siden i morges. Holy nirvana, så det er her dere gjemmer dere? Jeg skal legge inn litt mer info og kanskje noen bilder, så får vi se om dette stedet har substans. Foreløpig ser det lovende ut. Hvem er så jeg? En voksen mann som har vært heldig å fått leke litt i Bull-rollen med vennepar. Jeg tenner både på dialogen/planleggingen med cuckolden og leken med hotwifen eller tøsa (forskjellige roller). Samtidig har jeg stor respekt for at min rolle i leken er å være et verktøy for deres fantasier. Gleder meg til spennende opplevelser her inne, både mentale og fysiske! Ha en fin dag i deres lekne universer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøs Skrevet 4. juni 2012 Share Skrevet 4. juni 2012 Hehe samme tenkte jeg når jeg kom hit ) Velkommen Manndom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 6. juni 2012 Share Skrevet 6. juni 2012 Takk skal du ha, tøs! Velkomsten var heldigvis varmere enn den teknologien her utsatte meg for. Etter å ha registrert meg på nytt i kveld, håper jeg på mange spennende opplevelser med lekne og spennende mennesker. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.