Gå til innhold

Konserten


Anbefalte innlegg

Fikk så mange gode tilbakemeldinger for debut historien min så jeg ble inspirert til å fortelle om en opplevelse til. Dette er noe som hendte mange år siden men jeg tenker ofte tilbake på den og blir opphisset hver gang :-).

Jeg var vel 22 år og student og hadde akkuratt blitt sammen med verdens snilleste gutt. Ble vel litt sjarmert av at han var så beskjeden og forsiktig, og jeg elsket å leke med ham gjennom å overraske og pirre han. Han sa han aldri hadde vært sammen med en like vill jente (jeg var ung og litt gæern*S*). Denne kvelden spilte et av favorittbandene til kjæresten min på Rockefeller, og han hadde invitert meg med. Det var sensommer, og veldig varmt og jeg hadde på meg en lett sommerkjole som så vidt gikk nedenfor rompeballene mine. Like før vi gikk fra vorspielet i leiligheten min gikk det en liten djevel gjennom meg og jeg tok av meg trusen og la den i skittentøyskurven etter at jeg hadde vært og tisset. Det var jo tross alt sommer og brennende varmt, og jeg kunne ikke fordra følelsen av en klam truse som klistret seg til musa mi, spesielt ikke etter at den var nybarbert.

 

Vi vandret arm i arm ned mot byen og den deilige følelsen av den varme uften som steg opp fra den soloppvarmede asfalten, og kilte og tirret den bare og nybarberte huden mellom bena. Jeg gikk spent og lurte på hvor lang tid det ville ta før kjæresten min oppdaget at jeg ikke hadde truse på. Men selv om han innimellom strøk meg over baken så var han nok for opptatt av konserten vi skulle på enn å tenke over at det bare var det tynne kjolestoffet som var mellom hånda hans og rompa mi. Jeg kjente jeg ble litt irritert samtidig som jeg ble kåtere og kåtere og nok aller helst ville ha gjort noe helt annet enn å gå på en støyende og klam rockekonsert.

 

Rockefeller var helt full, og kjæresten min gikk foran og banet vei gjennom folkemengden helt til vi stod nesten rett foran scenen. Oppvarmingsbandet var nesten ferdig og da bandet endelig kom på scenene var det nesten uutholdelig trangt og varmt inne i det mørke lokalet. Jeg var nok sånn passe interessert i konserten så jeg hadde stilt meg bak kjæresten min og stod og holdt rundt livet hans. Folkemengden bølget fram og tilbake og jeg ble dyttet rytmisk mot personen . Gradvis begynte jeg å legge merke til noe...følelsen av at noe hardt støtte mot rompa mi..jo..det måtte være det... personen bak meg hadde gradvis fått en kjempeereksjon. Jeg var sikker...gjennom det tynne kjolestoffet var det ikke til å ta feil av. En fremmed stod klint opp bak meg og gnidde en ståpikk lukket inne i buksa si opp mot rompa mi. Eller kanskje trodde han at det var JEG som gnidde meg mot han? Trengselen og bevegelsen i folkemassen jeg ikke kunne forhindre kunne kanskje misforstås?

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre...bare latet som ingenting og holdt hardere rundt kjæresten min. Samtidig følte jeg en gryende opphisselse av hele situasjonen. Husker ikke hvor lenge vi stod slik, men plutselig kjente jeg at kjolen ble sakte ble løftet opp, og noe varmt gled inn mellom bena mine. Jeg frøs til. Personen bak meg hadde tydligvis ( i motsetning til kjæresten min oppdaget at det var ingen trusestrikk under det lette sommerkjolestoffet. Turte ikke snu meg. På en eller annen måte hadde han klart å åpne smekken i trengselen og nå lot han den stive pikken sin gli inn under kjolekanten min. Kjente den sakte støtte mot de varme og bare leppene mine. Jeg var varm, svett og kåt og våt. Bare stod der..kjente at han sakte gled inn i meg, nesten uten å møte motstand. Han var stor!! Jeg slapp ut et stønn, men rett foran høytalerne på scena var det ingen som hørte det. Folkemengden rullet og dyttet meg bakover. Han støtte i mot og jeg kjente hvordan han gled helt inn i meg. Jeg tviholdt rundt livet til kjæresten min, mens han i takt med rytmene begynte å knulle meg midt i folkehavet. Gulvet kokte, og ingen la merke til hva som skjedde. Aller minst kjæresten min som var som var helt oppslukt av det som skjedde på scenen.

 

Følelsen av en fremmed som knuller deg i lange drag mens du holder rundt kjæresten din, en du ikke vet hvem er, en du ikke vet hvordan ser ut, var ubeskrivelig. Jeg ristet i små orgasmer flere ganger, før jeg følte at han begynte å øke farten. I takt med en bass-solo kjørte han på, presset seg hardt og dypt inne i meg. Kjente hvordan han spente seg. Kjente hvordan han kom, skjøt varme klatter av sæd inn i den våte fitta mi. Jeg skrek til i en ny orgasme og klemte hardt rundt min kjære. Han bare la hodet bakover og ga meg en klem før han rocket videre.

Så trakk han seg sakte ut av meg, rettet litt på kjolen over rompa mi...og ble borte i mengden. Jeg bare skalv og hang rundt kjæresten min, prøvde å få tilbake pusten..og forstanden resten av konserten.

 

Sliten tok vi en taxi hjem, og når jeg skrittet opp trinnen i trappen opp mot leiligheten min kjente jeg hvordan varm sæd rant nedover innsiden av de solbrune lårene mine. Rett innenfor døren dyttet jeg kjæresten min opp mot veggen , la armene rundt nakken hans og ga han et dypt tungekyss. Han ble litt overrumplet over den plutselige lidenskapen. Jeg tok hånda hans og lot den gli over rumpa mi, lot den gli under stoffet slik at han kjente den bare huden.

- Å, jasså? utbrøt han litt overrasket, - har du ingen truse på!!?? Wow!

Jeg smilte lurt og ristet sakte på hodet, før jeg tok hånda hans og førte den inn mellom bena mine..inn mot den hovne, dampende og klissete fitta mi....

- Oj! skal si du er våt!! Utbrøt han litt fårete, - likte du konserten du også hehe..?

- mmmm.....den var helt ubeskrivelig, smilte jeg mot han mens jeg leide han mot soverommet, - nå vil jeg at du skal knulle og kose med meg.... ..men husk å ta på kondomen da, vennen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

ÅÅååh herregud!

Hadde jeg styrt meg litt mindre kunne det fort ha skjedd at jeg fylte boxeren med sperm! For en herlig og deilig historie :)

 

Vær så snill og kom med fler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Norwegianhubby
nå vil jeg at du skal knulle og kose med meg.... ..men husk å ta på kondomen da, vennen....

 

Lest denne historien fler ganger, og elsker rett og slett slutten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
  • 2 måneder senere...
  • 3 weeks later...
  • 11 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 years later...
Hei du Randi.

 

Dette er en gammel historie som jeg har lest på et annet nettstede for flere år siden, så litt usikker på om du skal motta kreditt for å ha skrevet denne.

Men for all del - historien er god den :-)

 

Hei Lille Ole

Da jeg leste innlegget ditt her ble jeg faktisk litt betuttet. Det er jo jeg som har skrevet dette, og ikke kopiert av noen! Googlet et utdrag av teksten og ser til min forferdelse at historien min er blitt kopiert og poster på flere forumsider, alt fra nakenprat, erotiske noveller til kvinneguiden(?). Ser bla det er en som har undertegnet historien sin egen med Natasha75. (Dersom noen tviler på at historien er skrevet av meg så kan dere gå og se at alle andre post av historien er datert etter mitt innlegg her)

 

Nå ble jeg bare trist. Dårlig gjort.

Hilsen Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...