Gå til innhold

litencuck

Anbefalte innlegg

I år har min mann(cuck) vært superflink og virkelig nå forstått sin plass,det er så deilig å påe en måte endelig ha nådd et nytt nivå i vårt ekteskap,cucken har vært totalt nektet enhver form for kos med min våte gode mus....når han så igår kom hjem etter å ha handlet inn en flott ny spisestue (som jeg hadde på ønskelisten min) så var det på tide med en for han tidlig åpning av julegave,nemlig sine nye direktiver for det nye Året !..nu blir det rengjøring igjen,noe han har lengtet etter,så i år får han igjen lov til å slikke ren etter  *treff* der Bull har tømt seg godt,og så har jeg lpvet at han i en eller annen form skal bli tømt hver 14.dag(istedenfor en gang pr mnd.) sjelden har jeg sett mannen min mer lykkelig ! man kan jo ikke annet enn å elske denne lille gutten min ! Superflink cuck !

Så lurte jeg litt,har dere andre her inne,enten noen gode tips for en liten julegave til,eller hvordan gjør dere det med belønning for å ha oppført seg flott et helt år ! er så nysgjerrig !

Nina !

093 – Kopi.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med oppnådd "nivå"? Det ligger jo noe ekstraordinært i å ha kommet dit at han nektes enhver form for tilgang men samtidig er det viktig at dere begge får ønsket nytelse. Om du nyter og ønsker at han skal rengjøre deg etter at Bull har levert ladningen og han ønsker å gjøre det er vel det en soleklar vinn-vinn? 

En belønning kan selvsagt være at cucky får lov å se på at du får ditt av Bullen, samtidig med at han står til deres tjeneste og disposisjon slik dere vil. 

Tømming hver 14. dag er jo virkelig en raus frekvens. En ide kan jo være å f.eks. ha en nedtellings konkurranse, der han stimuleres i x antall sekunder og må komme innen tiden er ute, hvis ikke er det rett inn i buret. Et annet alternativ kan være å frigjøre han fra buret og la han være fri i noen timer mens han blir teaset men ikke direkte stimulert og må komme ved f.eks. å gni seg mot noe eller at du bruker noe annet enn hendene for å stimulere han. F.eks. fot, sko, han gnir seg mot deg eller noe annet. Eller rett og slett trer på han et kondom og runker han slik at han tømmes i kondomet, som umiddelbart kastes og han låses inn deretter. Det finnes mange ydmykende deilige alternativer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Antar det er snakk om en kjapp tømming hver 14. dag ikke en kosestund.  En rask ruined orgasm er jo en klassker. Likeledes gni utenpå klær til det går i buksa. Dra den av selv utendørs eller få lov å ta en sjømannsbrud med kondom og bedøvende krem, gjerne med tidsbegrensning som det også er nevnt før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...