Gå til innhold

Reisebrev fra Oslo


tøs

Anbefalte innlegg

Har planlagt treff i Oslo flere uker med deilig Bull som vi har truffet på forumet her, og endelig er helgen her.... Er nå på hotell med han og akkurat fått besøk...

Kom hit til Oslo tidlig fredag. Med kjempeknute i magen og grua meg og gledde meg samtidig. Var dødsnervøs egentlig. Har jo være en tøsete kåt jente lenge, men det å avtale ett treff med en Bull er første gangen.

 

Siden jeg meldte meg inn i dette forumet har jeg gått rundt å vært konstant kåt. Vi avtalte treff ganske fort, og tanken på denne turen har trigget musa mi ...

Kom hit til Oslo tidligere, måtte kjøpe noe sexy undertøy og drikke noen drinker før vi dro på hotellet. Jeg dusjet , hadde på meg korsett, strømper, truse og en liten sort kjole. Så sa typen min (som er med) at han skulle gå ned å møte bullen min ..(som jeg ikke har møtt før..) Men før typen min gikk for å møte han hadde han fått beskjed av Bullen å blinfolde meg....

 

Han knytte hardt over øynene mine , jeg satt i sofaen med ett glass vin..og han gikk

 

Mån innrømme jeg tente no sinnsykt av å sitte der å vente.

 

Pluteselig hørte jeg noen kom inn døren og der var det to stemmer i rommet... Typen min sin og Bullen sin... Deilig å kjenne han ta på meg og flørte med meg og samtidig streng i stemmen sin... For å gjøre en lang historie kort så hadde vi deilig sex mens mannen min fulgte med uten å delta... Kan heller komme tilbake mer siden om hva som skjedde. Men det som jeg lurte på var om han hadde avtalt med noen andre som skulle komme... Hadde snakket tidligere om at han skulle arrangere med noen andre, men siden jeg ikke hadde vært 100% snill jente den siste tiden så hadde han truet meg med at han ikke ville organisere med besøk av noen andre... men jammen så lurte han meg....

 

Og enda er dette bare første kvelden...

 

Noen som vil vite hva som skjer/skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...