rulin55 Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 (edited) Jeg er en mann passert 50 som er slank og ungdommelig og som er godt utstyrt. Jeg har tidligere erfaring fra noen år tilbake. Jeg ønsker å komme i kontakt med et eldre ektepar hvor hun trenger en seksuell lekekamerat. Aldersgruppe 55 - 80. Dersom det er greit for dere vil jeg gjerne at han ser på mens jeg elsker med henne, evt at vi gjør det mens han er i et tilstøtende rom. Mitt ønske er videre at vi alle kan være venner, og at dette gjøres som en felles overenskomst. Jeg er flink både med hender, tunge og eget verktøy. Klem fra kjekk gutteaktig mann Edited May 24, 2010 by rulin55 Feilstaving i heading Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Siden du har valgt å ikke motta meldinger, så blir det vanskelig å få kontakt med deg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts