rulin55 Skrevet 23. mai 2010 Share Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg er en mann passert 50 som er slank og ungdommelig og som er godt utstyrt. Jeg har tidligere erfaring fra noen år tilbake. Jeg ønsker å komme i kontakt med et eldre ektepar hvor hun trenger en seksuell lekekamerat. Aldersgruppe 55 - 80. Dersom det er greit for dere vil jeg gjerne at han ser på mens jeg elsker med henne, evt at vi gjør det mens han er i et tilstøtende rom. Mitt ønske er videre at vi alle kan være venner, og at dette gjøres som en felles overenskomst. Jeg er flink både med hender, tunge og eget verktøy. Klem fra kjekk gutteaktig mann Endret 24. mai 2010 av rulin55 Feilstaving i heading Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet 27. mai 2010 Share Skrevet 27. mai 2010 Siden du har valgt å ikke motta meldinger, så blir det vanskelig å få kontakt med deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.