Gå til innhold

Besøk av en tøs


Pking

Anbefalte innlegg

Besøk av Synne,frue og tøs

Endelig var dagen kommet til at jeg fikk tatt meg fri og reist til Oslo på konsert.

Før jeg reiste så hadde tanken på å få til et treff med en tøs jeg ikke hadde møtt på mange år, lekt seg mer og mer i tankene mine. Jeg har pratet med henne på nettet, sendt meldinger på FB men ikke hatt anledning til å treffe henne for gammelt vennskap skyld og jeg har visst at hun er gift. Men når ideen min slo inn, ble det til at en startet lett med å finne ut om hun ennå var så frempå og frekk som hun var for 12-14 år siden. Og jo da etter litt små flørting og hint om gamle episoder så var jeg overbevist, hun var nå en frue, med hus, barn, stasjonsvogn og alt det der men som av og til måtte få seg litt.

Da jeg ankom Gardermoen tidlig på morgen og jeg satte meg på flytoget ringte jeg henne. Synne svarte etter få ring og en hørte litt spenningen i stemmen og gleden av å prate med en gammel bekjent. Etter litt høflighetsfraser så spurte jeg rett ut: Du Synnøve, har du en plan for kvelden? Svaret kom raskt; ”Nei, jeg har ikke det”. Jeg la inn overraskelsen: ”Jeg er i Oslo nå og vil gjerne treffe deg i kveld og gjerne få bruke deg igjen”. Synne nølte litt men så kom det. ”Ja jeg kan det. Han er bortreist og ungene kan overnatte hos venner – Hvor møtes vi og når?” Jeg smilte fra øre til øre og visste allerede at dette kom til å bli en kveld/natt med hard brukt og mye moro. ”Møt meg kl 23 utenfor Saras telt”. Det dirret i stemmen til Synne nå. ”Kle meg som jeg vet du liker da”. Det for min del betyr et sexy antrekk som oser sex men ikke er vulgært, nylon strømper og høyhælte sko.

Å ankomme Oslo S med en kuk som hamret og verket etter å få bruke denne sexy tøsen ble nesten for mye. Jeg praiet en drosje, kom meg på hotellet og fikk sjekket inn, gikk raskt ned noen gater, innom en sex butikk og fikk kjøpt en grov og passe stor svart buttplug, glidemiddel og et ball-gag.

Ettermiddagen kom og konserten startet, høg stemning, rett musikk til å komme i sitt rette humør på, noen øl for å få en små hard ølkuk for så å gå rett før alt er slutt og finne seg en drosje fort som f.

Synne kom rett etter meg. Gode klemmer, lett beføling og litt heftig bestemt klining satte alle hormoner i sving. Tok oss en øl hver og satte en plan for natten. ”Bruk meg som et ludder og bruk meg hardt, jeg trenger det nå” var Synne sin kommentar.

Vi gikk spente til hotellet og når vi ventet på heisen spurte jeg; ”Er du klar?” Et frekt smil og glimtet i øynene sa alt. Heisen kom og vi entret. Glass heis gir alle en viss utsikt men jeg ga blaffen og tenkte at nå skulle hun få det. Sto bak henne med kuken mot rumpa og tok raskt hånden opp mot halsen, klemte til og dro skjørtet og med den andre samtidig som stringen hennes ble dratt ned. Ta den av deg og gi den til meg. Hun stønnet og jeg hadde merket at hun var søkk våt. Hun tok av seg trusen og alle som kunne ville ha fått sett en sexy horete dame sto med baken blottet ut mot salen langt der nede.

Synne lystret da vi kom inn i rommet. Hun strippet raskt av seg og gikk ned på kne, kneppet opp buksen min og tok villig imot kuken. Jeg presset den inn og holdt hodet hennes fast og som alltid før, øynene hennes glinset av tårer og glede der hun gapte og svelget alt hun kunne. Hun gispet etter luft når jeg trakk meg ut. ”Takk – det har jeg lengtet etter så altfor lenge” sa Synne. Jeg kommanderte henne på rygg opp på sengen. Holdt hodet med ene hånden, kjørte kuken på nytt inn i kjeften hennes og munnknullet henne så grovt som jeg aldri før har gjort det. Synne gispet etter luft, gaget, brekte seg og snart fløt maskara og spytt over hele ansiktet hennes. Hun nøt det.

Jeg ga henne en pause. Hun kom med et minne fra noe som jeg hadde gjort med henne før som hun digget men som aldri hadde blitt gjort med henne siden. Vi gikk inn på badet og hun gikk ned på kne igjen. Tok kuken i munnen og jeg munnknullet henne igjen. ”Vær så snill og vask meg” kom det fra Synne når jeg lot henne få et puste rom. Jeg tok et hardere tak i håret og kjørte hodet hennes ned i toalettskålen men jeg fingret henne hardt. ”Trekk ned selv di hore” og Synne gjorde det. Jeg fingret henne som besatt og hun sprutet over hånden min.

Etter noen minutter med stønning, latter og prøve å få tilbake pusten så bar det i dusjen. Vi vasket hverandre grundig og hun sugde meg til jeg kom i munnen hennes.

Når vi kom ut fra badet overrasket hun meg med å pakke ut fra vesken sin et frekkt latex kostyme. Hun klede seg opp og jeg tok nøt øyeblikket. Ned på kne Synne. Hun lystret. ”Du skal få noen gaver av meg” sa jeg til henne og hun vrikket spent på rompa. Dro frem ball-gaget og festet det. Kommanderte henne opp i en stol at med vinduet med utsikt over Oslo. Jeg slikket henne grådig over fitten, tunge knullet og slikket rompehullet og hun stønnet. Hun var så våt av fittesaft at det nærmest rant av henne. Jeg fant frem glidemiddel, smurte inn rompehullet, tok frem beltet mitt og beltet fra en badekåpe, bandt hendene hennes bak på ryggen og tok beltet rundt halsen. Det lyste kåtskap og pur glede fra Synne sitt herlige og sexy ansikt. Så tok jeg frem buttplugen og Synne såg for første gang litt bekymret ut. Jeg førte den rolig inn, knullet henne rolig før jeg sakte men bestemt trykte den helt inn. Synne hylte det hun kunne men ball-gaget gjorde det umulig. Jeg gned kuken mot fitteleppene og klitten hennes og kjørte den hardt inn. Drog i beltet og knullet henne hardt og bestemt. Synne stønnet og fitten ble våtere og våtere. Så økte jeg tempoet. Etter noen harde støt kjente jeg hun presset fitten mot kukhodet og det var signalet på å fingre henne hardt igjen. Drog kuken ut, fingret henne hardt med to fingrer og bøyde meg ned og der, der sprutet hun en vanvittig mengde med fittesaft utover ansiktet og brystkassen min. Synne sank i hop. Tok av henne ball-gagen og beltet, løsnet beltet om hendene hennes og vi veltet oss over i sengen. Hun tok kuken min i munnen og sugde grådig på den. Jeg satt meg mer opp og ba henne presse ut buttplugen. Hun gjorde som fortalt.

Så la hun seg på magen, grep om hælene på sine svarte og blanke høyhælte sko og ba om å bli knullet som et dyr i ræva. Jeg kjørte kuken inn og knullet henne hardt. Tøsa hylte og maserte seg på klitten. Det tok ikke lenge før hun kom så hele hun ristet. ”La meg suge deg” ba hun tynt. Jeg sto på kne og holdt henne rolig og lot henne leke sex med kuken, ballene, kjenne tungen hennes mot mitt rompehull og fingrene hennes kjærtegne meg. ”For en perfekt hore hun er” sto jeg og tenkte. Etter litt ba hun meg ta noen bilder med sin telefon. Jeg knipset i vei, filmet litt og lot det stå til. Så ba jeg henne legge seg med bena oppover sengegavlen. Hun lystret og jeg kjørte kuken hardt og brutalt inn i hennes åpne rævhull. Vekslet mellom fitte og anal. Synne tok imot alt hun fikk og kom ennå engang. Med kuken i analen tok jeg noen bilder til. Etter en 10 minutter med mer hard knulling kom Synne med et ønske om å stå over meg på kne og spute meg i munnen. Jeg er ikke tung bed og la meg ned. Hun fingret og masserte klitten og jeg masserte analen. Etter noen få minutter kom hun som en foss. Det erherlig å ligge slik og ta imot fittesafter. Hun la seg oppå meg og kysset og slikket ansiktet mitt. ”Nå skal jeg suge deg tom” sa hun og sugde meg som aldri før. Jeg kom i munnen hennes og ristet av nytelse.

”Takk” lød det spakt fra henne etter en 10 minutter, der vi låg inntil hverandre og befølte hverandre. ”Hva skal du i morgen” spurte hun. Ta deg hjemme hos deg i sengen din” var mitt svar. Hun smilte og sa at hun da tok seg en egenmeldingsdag.

Vi knullet hardt en gang til i løpet av natten og sovnet slitne etter 5 timers lek og moro. Torsdags morgen ruslet vi inn til frokost kl 0900. Hun like sexy kledd som kvelden før. Etter en god frokost, et sug til, gikk turen ned til parkeringshuset, finne bilen og sette kursen til huset hennes. Hva mer som skjedde der før hun kjørte meg til Gardermoen, blir en annen historie. Men en kan si det slik at hun er en Frue med mer i skapet en hennes mann vet om.

Synne har booket en jobbreise om noen uker til Ålesund og jeg gleder meg til, denne gangen, to heftige netter. Hun er en tøs jeg gjerne møter igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...